رئیس خاخام ارشد یهودیان ایران مطرح کرد:

رهبر معظم انقلاب اسلامی با بصیرت و با حکمت هستند

یهودا گرامی، گفت: رهبر بزرگ و عظیم الشان ملت ایران، رهبر مسلمان، یهودی، مسیحی وزرتشتی است. همه ما افتخار می کنیم که چنین رهبر عالی مقام، با بصیرت و با حکمتی داریم که ایشان پیروراه امام خمینی(ره) هستند.

به گزارش سایت خبری پرسون، هاراو یهودا گرامی ” رئیس خاخام ارشدیهودیان ایران” در حاشیه اجرای همایش مکتب امام خمینی(ره)،اظهارکرد: افتخار این را داشتم که به عنوان نماینده یهودیان ایران و خاخام یهودیان ایران در این همایش شرکت کرده و اتحاد بین ادیان الهی را نشان دهیم.

وی، ادامه داد: احترام به شهید در تمام ادیان الهی تاکید شده است. علی الخصوص شهید سلیمانی که نماد از خودگذشتگی، ظلم ستیزی و برقراری عدالت است. بر احترام به شهید و شهادت که بالاترین درجه ای است که یک انسان می تواند به آن دست یابد و اینگونه جاودان گردد.


بیشتر بخوانید ؛

آغاز دومین شب مراسم عزاداری فاطمیه در حسینیه امام خمینی(ره)


این مسئول ارشد یهودیان در خصوص اینکه شهید سلیمانی متعلق به تمام ایرانیان و همه انسان های دنیا است، بیان کرد: ایشان برای تمام ادیان، حمایت از مظلوم و سرکوب داعش جنگید. از شهرها و روستاهای که توسط داعش محاصره شده بود، دفاع کردند.

وی در رابطه با ابعاد مختلف جهاد، ابراز کرد: جهاد تنها جنگیدن و استفاده از توپ و تانک نیست. در شرایط سخت اقتصادی و دستگیری از نیازمندان مانند ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم است.

دکتر یهودا گرامی در رابطه با اینکه نظر شما درباره حضرت خامنه ای چیست، گفت: رهبر بزرگ و عظیم الشان ملت ایران، اعم از مسلمان، یهودی، مسیحی وزرتشتی است. همه ما افتخار می کنیم که چنین رهبر عالی مقام، با بصیرت و با حکمتی داریم که ایشان پیروراه امام خمینی(ره) هستند.

رئیس خاخام ارشد یهودیان ایران در پایان، خاطر نشان کرد: انشاالله هر چه بیشتر بتوانیم برای اتحاد بین ادیان الهی و برادری و برادری بین انسان ها تلاش کنیم.

منبع: پایگاه خبری آفتاب ری

228536