گروگان گرفتن یک جوان 22 ساله در ایرانشهر

جوان ایرانشهری بعد از 4 ساعت از چنگال آدم ربایان نجات یافت.

به گزارش سایت خبری پرسون از سیستان و بلوچستان، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر، جوان ۲۲ ساله‌ای در کمتر از ۴ ساعت از چنگال آدم ربایان آزاد و عامل اصلی آدم ربایی دستگیر شد.

سردار "احمد طاهری بیان داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر ربایش جوانی ۲۲ ساله، در یکی از محلات شهرستان "ایرانشهر" بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد سرنشینان ناشناس یک دستگاه سواری پژو پارس با پلاک مخدوش این جوان را که به همراه پدر خود در زمین کشاورزی در حومه ایرانشهر مشغول به کار بوده، با تهدید سلاح سرد و به زور سوار خودروی خود کرده و به سرعت از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بلافاصله طی تحقیقات تخصصی پلیس هویت آدم ربایان مشخص و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی عامل اصلی آدم ربایی داخل مخفیگاهش دستگیر شد.

وی بیان داشت: همدستان متهم به محض اطلاع از دستگیری این فرد در کمتر از ۴ ساعت از ربایش این جوان، اقدام به آزاد سازی گروگان کرده و از محل متواری می‌شوند.

طاهری علت و انگیزه آدم ربایان را اختلاف مالی عنوان و خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و تلاش برای دستگیری همدستان متواری او ادامه دارد.

228495