انفجار ایستگاه گاز در رامشیر یک قربانی گرفت

مسئول ایستگاه آتش نشانی رامشیر گفت: با انفجار ایستگاه گاز در نزدیکی روستای چم اسحاق رامشیر ۲ نفر کشته و زخمی شدند.

به گزارش سایت خبری پرسون از خوزستان، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۸ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: ساعت ۱۰ و ۶ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان حریق کنتور برق منزل مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان یک غربی اطلاع رسانی شد.

وی افزود: آتش نشانان با ایمن سازی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق کنتور برق را مهار کردند، همچنین آتش سوزی مغازه لاستیک فروشی در ساعت ۱۴ و۳۳ دقیقه در مسیر بلوار پاسداران منطقه دروازه با تلاش آتش نشانان اطفا شد و حین عملیات اطفای حریق یک قلاده سگ با تلاش آتش نشانان از میان دود و شعله حریق نجات یافت.

قنبری با اشاره به حریق در آشپزخانه منزل مسکونی ساعت ۱۴ و ۴۲ دقیقه در کوی جواهری به علت اتصال سیم کشی هود آشپزخانه اظهار داشت: آتش نشانان با قطع جریان برق و گاز ساختمان مسکونی با استفاده از ۲ رشته لوله آبرسان حریق را مهار و از پیشروی حریق به سایر قسمت‌های منزل مسکونی جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به وقوع آتش سوزی پراید در ساعت ۲۱ و ۵۸ دقیقه در خیابان ۶ شرقی کیانپارس به علت نشت گاز ال پی جی از قسمت رگلاتور با حضور به موقع آتش نشانان مهار و از گسترش حریق جلوگیری شد، بیان کرد:آتش نشانان همچنین در ۴ عملیات امداد و نجات افراد گرفتار در کابین آسانسور در مناطق زیتون کارمندی خیابان عباسی، نادری بین خیابان قنادان و محمدیان، گلستان خیابان تیر، نادری خیابان سیروس موفق شدند ۹ شهروند را نجات دهند.

مهدی کردونی مسئول ایستگاه آتش نشانی رامشیر گفت: ساعت ۱۳:۲۰ طی تماسی از روستای چم اسحاق رامشیر به علت انفجار ایستگاه گاز این روستا، نیرو‌های آتش نشانی به منطقه حادثه دیده اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه در حین تست نشت خط لوله گاز صورت گرفته و نشت پرفشار آب موجب کشته شدن یک نفر و زخمی شدن یک فرد دیگر شده است.

کرونی بیان کرد: مصدوم این حادثه با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان شهرستان رامشیر منتقل شده است.

228481