معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛

سومین جشنواره ادبی مهراب عاشقی برگزار می‌شود+پوستر دیجیتال

محمد رستمی عنوان کرد؛ سومین جشنواره ادبی محراب عاشقی با رویکرد تولید محتوا در بخش‌های شعر و داستان کوتاه با موضوع نماز و نیایش در فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از قزوین، محمد رستمی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد؛ سومین جشنواره ادبی محراب عاشقی با رویکرد تولید محتوا با موضوع نماز و نیایش در فضای مجازی با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجمع کانون ادبی استان استان و ستاد اقامه نماز استان قزوین برگزار می‌ شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با توجه به شرایط درج شده در فراخوان، آثار خود را تا قبل از ۳۰ بهمن سال جاری از طریق تارنمای تعیین شده بارگذاری و ثبت نام نمایند.


محمد رستمی در ادامه توضیح داد؛ سیاست‌های سال جاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر اجرای برنامه های فرهنگی در فضای مجازی سومین جشنواره ادبی مهراب عاشقی در بخش‌های شعر و داستان کوتاه برگزار می‌شود.
رستمی شرح داد؛ علاقه‌مندان می‌توانند با توجه به شرایط درج شده در فراخوان، آثار خود را تا قبل از ۳۰ بهمن سال جاری از طریق تارنمای تعیین شده بارگذاری و ثبت نام نمایند.


بیشتر بخوانید؛

هشتمین کنگره ادبیات پایداری برگزار می‌شود

نمازجمعه فردا در٢٠ شهر قرمز کرونایی فارس اقامه نمی شود


وی عنوان کرد؛ در حال حاضر بیش از ۳۰ کانون ادبی فعال در استان قزوین شناسایی شده که در مرحله اول ۱۵ کانون در رسانه‌های کشور کانون کانون‌های ادبی ثبت نام و مجوز دریافت نمودند.


معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد؛ تعداد دیگری از کانون ها نیز در حال طی مراحل قانونی برای تکمیل ثبت نام و دریافت مجوز از سامانه مذکور می‌باشند مجمع کانون‌های ادبی استان قزوین، در سال جاری تشکیل و در حال طی مراحل نهایی ثبت انجمن می باشد.

228283