آغاز فصل دو از هفته آینده؛

گلایه تهیه کننده «بیگانه ای با من است» از ساعت پخش سریال

تهیه کننده سریال «بیگانه ای با من است» گفت: دو سریال در شبکه دو و سه را در زمان هایی پخش می کنند که مخاطب هر دو سریال را از دست می دهد و چنین طراحی برای جدول پخش اصلا منطقی نیست.

به گزارش پرسون، «بهروز مفید» تهیه کننده سریال «بیگانه ای با من است» گفت: فصل دوم این سریال از اواسط هفته آینده به کارگردانی آرش معیریان در ۱۴ قسمت آغاز می شود و دو مقطع زمانی را شامل می شود یکی هفت سال بعد از فصل اول و دیگری ۲۵ سال بعد از فصل اول. بعد از آن داستان وارد زمان معاصر می شود و در دهه ۹۰ به جمع بندی داستان می رسیم.

این تهیه کننده درباره تغییر کارگردان در فصل دو نیز گفت: به دلیل اینکه باید به پخش در پاییز می رسیدیم و پساپروداکشن فصل اول کار زیادی از کارگردان می گرفت، خودشان پیشنهاد آقای معیریان را دادند تا بتوانند با فراغ بال کارهای پس از تولید فصل اول را انجام دهند.

مفید با بیان گلایه ای از مدیران سیما به دلیل تداخل پخش دو سریال در شبکه سه و دو نیز گفت: متاسفانه دوستان نمی توانند کنداکتور سریال ها را طوری تنظیم کنند که دو سریالی که پشت هم پخش می شود با هم تداخل زمانی نداشته باشد. دو سریال در شبکه دو و سه را در زمان هایی پخش می کنند که پایان سریال باخانمان با ابتدای سریال ما یکی می شود و مخاطب هر دو سریال را از دست می دهد و یا اینکه باعث اختلاف های خانوادگی می شود که یکی یک سریال را دوست دارد و دیگری سریال بعدی و چنین چینش کنداکتوری اصلا منطقی نیست. یادم است در گذشته که خودم مدیر شبکه پنج بودم حتی اجازه نمی دادند تیتراژ سریال ها با هم تداخل داشته باشد!

منبع: فارس

228197