صدرنشینان چهارمین جشنواره 1400 فروش بیمه زندگی معلم معرفی شدند

شرکت بیمه معلم در راستای اهداف تعیین شده در برنامه ششم توسعه مبنی بر افزایش ضریب نفوذ بیمه‌های زندگی و با توجه به سیاست‌های کلان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت توسعه بیمه عمر و زندگی، برای چهارمین سال پیاپی، جشنواره 1400 فروش بیمه‌های زندگی را برگزار می‌کند.

به گزارش سایت خبری پرسون، این جشنواره با استراتژی فروش بیشتر با اتکا به تیم‌سازی شبکه فروش جهت عرضه خدمات بیمه عمر و زندگی دردستورکار قرار گرفته است. نمایندگان و کارگزاران بیمه معلم در جشنواره ۱۴۰۰ می‌توانند با دستیابی به فروش یک میلیاردی، جایزه صد و پنجاه میلیون تومانی و اخذ وام‌های مختلف را از آن خود کنند.

سعید گیوه‌چی مدیر بیمه‌های زندگی و حادثه می‌افزاید:

در این جشنواره پتانسیل و ظرفیت استان های مختلف در فروش عمر در قالب جداول الگوریتمی محاسبه و در نظر گرفته شده است به طوریکه علاوه بر شاخص وصول حق بیمه جدید، تعداد بیمه نامه نیز به تفکیک جداول استانی مد نظر قرار گرفته است. این جشنواره از 5 آبان ماه ۹۹ آغاز شده و تا 5 مرداد ۱۴۰۰ ادامه دارد.

مستندات نشان می‌دهد:

سه جشنواره قبلی تاثیر قابل‌ملاحظه‌ای در افزایش فروش بیمه‌های عمر داشته است.

فروشندگان عمر بیمه معلم از 400 نفر به بیش از 1800 نفر رسیده که پیش بینی می‌شود این رقم در سال ۱۴۰۰ افزایش یابد.

در کنار این جشنواره برنامه‌های آموزش راهبردی شبکه فروش و هفت گام موثر در فروش بیمه های عمرو زندگی در دستور کار قرار گرفته است.

اهمیت تیم‌سازی و بهره‌گیری از متدهای جدید بازاریابی و فروش از گام‌های اولیه برای موفقیت در این جشنواره محسوب می‌شوند.

228041

سازمان آگهی های پرسون