دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

حرکت پشت سر ولایت رمز پیروزی ما خواهد بود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: حرکت پشت سر مقام معظم رهبری، رمز پیروزی ما خواهد بود و نباید از مسیر ولایت منحرف شویم.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسمی که به مناسیت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد، با عنوان اینکه گام دوم انقلاب نیازمند به خون شهید سلیمانی بود افزود: و بدون این مکتب این گام صورت نمی‌‌گرفت.

رضایی گفت: با شهادت شهید سلیمانی خون تازه‌ای برای پیمودن گام دوم در کالبد انقلاب تزریق شد؛ در گام اول انقلاب با خون شهید بهشتی‌ها و شهید مطهری‌ها شروع و جوانه‌های انقلاب در گام دوم با خون شهید سلیمانی آبیاری شد تا مسیر مقاومت همچنان ادامه یابد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: در گام دوم ثمره اصلی انقلاب شکل خواهد گرفت، و خیلی‌ها در صدد عادی‌انگاریاین گام دوم انقلاب هستند و این در حالی است که گام دوم انقلاب آغاز نهضتی جدید در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می باشد.

رضایی با تاکید بر اینکه تبعیت از ولایت فقیه اولین اصل مکتب شهید سلیمانی است ادامه داد: در مسیر دوم انقلاب دشمنان دست به دست هم داده‌ تا در مقابل انقلاب بایستند و رانت خوارهای اقتصادی و سیاسی تشکیل داده‌اند.

وی افزود: ولایت، اعتماد به نفس، خودباوری، خلاقیت، ابتکار عمل، نوآوری و مردمی سازی از اصول سردار سلیمانی هستند که با این اصول فقر، تبعیض، فساد و تحریم اقتصادی نمی‌تواند مانع پیشرفت کشور شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: حرکت پشت سر مقام معظم رهبری، رمز پیروزی ما خواهد بود و نباید از مسیر ولایت منحرف شویم.

رضایی با اشاره بر سازماندهی جدید دشمنان برای مقابله با انقلاب گفت: گفته اند باید حرف آخر را به جمهوری اسلامی ایران بگوئیم؛ بگوئید تا شاهد چگونه بلند شدن سلیمانی‌ها از خاک ایران باشید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تشریح کرد: دشمنان خطر بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری را فهمیده اند و می‌خواهند جلوی پیشرفت ما را بگیرند، آن‌ها از شکل‌گیری یک تمدن بزرگ در ایران اسلامی و تاثیر آن بر کشورهای دیگر ترس دارند، یقین داشته باشید خون شهید سلیمانی در این گام دوم انقلاب به کمک ما خواهد آمد.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

227555