فرمانده نیروی انتظامی سلسله:

امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است

فرمانده نیروی انتظامی سلسله گفت: امنیت برای ما خط قرمز است. هیچگاه اجازه شکسته شدن این خط را نمی دهیم. خدا را شاکریم که در ماموریت ضربتی با همکاری سربازان گمنام امام زمان توانستیم سارقان حرفه ای که یک سالی تحت تعقیب بودند را دستگیر نماییم.

عسگر عیسایی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سلسله در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، از دستگیری سارقان حرفه ای خبر داد و گفت: امنیت برای ما خط قرمز است. هیچگاه اجازه شکسته شدن این خط را نمی دهیم. خدا را شاکریم که در ماموریت ضربتی با همکاری سربازان گمنام امام زمان توانستیم سارقان حرفه ای که یک سالی تحت تعقیب بودند را دستگیر نماییم.

وی افزود: مامورین پاسگاه انتظامی هنام با همکاری مامورین پلیس آگاهی با انجام بررسی های لازم و کار فنی، دو نفر متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرکننده آنان را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.


بیشتر بخوانید؛

سارقان اموال در بیرجند دستگیر شدند


عیسایی ادامه داد: متهمان در بازجویی های علمی پلیس به ۲۰ فقره سرقت از خانه باغهای سطح شهرستان اعتراف کرده که در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقداری اموال مسروقه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون تومان کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی سلسله با بیان این نکته که متهمین با تشکیل پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، افزود: با توجه به فصل سرما و خلا حضور مرتب مالکان باغها و خانه باغها، از صاحبان خانه باغ ها درخواست کرد با سرکشی مداوم و تجهیز خانه باغ خود به وسایل ایمنی مانند دوربین مداربسته و آژیر، استفاده از قفلهای محکم و غیره از بروز چنین مواردی جلوگیری کرده و در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

عیسایی با نگاهی به علت افزایش سرقت ها گفت: مشکلات اقتصادی مهم ترین دلیل افزایش سرقت در لرستان و سلسله است. اوج بیکاری اعتیاد و سرقت را خلق می کند. مسئولان باید برنامه ای دقیق برای این مشکلات داشته باشند و بیشتر به استان محروم لرستان توجه کنند.

مهدی بیرانوند روژمان- استان لرستان

227230