سعید مجردی موسس خیریه آرزو:

با شروع کرونا تهیه کپسول های اکسیژن برای بیماران کرونایی در دستور کار قرار گرفت

در "کمپین قهرمانان سلامت" برای تامین مواد ضد عفونی به بخش کرونای بیمارستان ها و کپسول برای بیمارستان ها با کمک خیرین خریداری می شود.

به گزارش سایت خبری پرسون، سعید مجردی موسس خیریه آرزو درباره شروع فعالیت خود در گفت وگو با خبرنگار پرسون گفت: از سال 1386 با بنیانگذاری موسسه خیریه آرزو حمایت از بیماران مبتلا به سرطان فعالیت رسمی خودمان را آغاز کردیم و برای مدت 10 سال به عنوان مدیر عامل افتخاری این موسسه تلاش کردم و در عین حال در ثبیت و گسترش این موسسه و کسب مقام اول موسسات خیریه در سطح استان همه توان خود را به کار بردم تا بتوانم هدفی که آرزو را به آن دلیل ایجاد کرده بودیم به سرمنزل مقصود برسانیم.

وی ادامه داد: همزمان با شروع کرونا همکاری با موسسه خیریه ائمه اطهار (ع) کمپین های مردمی را به عنوان زیر مجموعه موسسه خیریه ائمه اطهار (ع) استان اردبیل در شهر خودمان پارس آباد شروع کردم. خیرین عزیز که بنده را یاری کردند موجبات موفقیت های بیشتری شدند که از جمله می توانم به حاج رمضان باتوته، حاج حسام آقالو، مهندس جاوید و دکتر عبدالخالق و ده ها خیر دیگر اشاره نمایم.

سعید مجردی بیان کرد: "کمپین قهرمانان سلامت" برای تامین مواد ضد عفونی برای بخش کرونای بیمارستان شهدا و همچنین تعداد 39 فقره کپسول اکسیژن 10 و 40 لیتری برای این بخش، تهیه 10 مانومتر، ترمومتر، پالس اوکسی متر، هزاران ماسک طبی استاندارد، دستکش جراحی و لباس ضد کرونایی برای پرستاران و پزشکان، تهیه تخت بیمارستان برای اورژانس شهدا و امکانات حفاظتی از جمله سی پپ برای بیماران کرونایی در بخش آی سی یو و دستگاه یو پی اس در قالب کمپین قهرمانان سلامت توسط خیرین مردمی اتفاق افتاد.

وی اظهار کرد: از حدود سه سال پیش به عنوان مشاور ارشد موسسه خیریه ائمه اطهار (ع) استان اردبیل فعالیت دارم. این موسسه به موازات فعالیت های ارزشمندی که داشته برای بنده شرایط مناسبی فراهم آورد تا بتوانم کارهای عقب مانده در سال های گذشته را با همکاری این نهاد مردمی پیگیری و به منصه ظهور برسانم تا نیازمندان بیشتری از طرح های خیرخواهانه بهره مند شوند.


بیشتر بخوانید؛

فرهنگ سازی در کاهش تصادفات رانندگی می تواند موثر باشد


با شروع کرونا تهیه کپسول های اکسیژن برای بیماران کرونایی در دستور کار قرار گرفت

سعید مجردی گفت: تاکنون کمپین های مختلفی از جمله کمپین تهیه لباس و کفش نوروزی برای کودکان نیازمند تحت عنوان "کمپین بنی آدم اعضای یک پیکرند" با همکاری موسسه ائمه اطهار (ع)، کمپین مردمی "رمضان" برای نیازمندان به منظور کمک به تهیه ارزاق برای کارگران آسیب دیده از کرونا، همکاری با جمعیت هلال احمر پارس آباد برای تهیه کپسول های اکسیژن ده لیتری برای بیماران کرونایی که در منزل بستری می شوند و بیست فقره کپسول اکسیژن ده لیتری، با مانومتر و نگهدارنده برای بیمارانی که ترخیص می شوند تا نیازی به پرداخت های سنگین بابت تهیه کپسول ها نداشته باشند.

سعید مجردی در ادامه گفت: وجود نیروهای داوطلب و خیر در کنار مراکز رسمی در واقع می تواند در کنترل بحران کووید 19 مثمرثمر واقع شود. این یک واقعیت است که همبستگی انسانی می تواند این بحران را کنترل کند و باعث مغلوب شدن ویروس شود.

وی در پایان به لزوم حرکت های نوع دوستانه اشاره کرد و گفت: برای خدمت به جامعه راه های زیادی وجود دارد از جمله رعایت پروتکل های بهداشتی، احساس مسئولیت در برابر همنوعان، تجهیز مراکز درمانی عمومی و بخش های کرونا، کمک به کمپین های انسانی و دستگیری از نیازمندان و مشارکت اجتماعی که تمامی موسسات خیریه باید دوشادوش این حرکت های نوع دوستانه در دوره بحران کرونا هماهنگ و مفید حرکت های ارزشمندی از خود نشان دهند. این روزها کادر سلامت سخت در نبرد با ویروس کرونا بسان افسران و سربازان جنگ تلاش می کنند ما وظیفه پشتیبانی این عزیزان را داریم.

227161