نصیرزاده: رئیس سازمان لیگ کشتی می‌مانم

رئیس جدید فدراسیون بدنسازی تاکید کرد برای نیمه تمام نماندن کارها در سازمان لیگ همچنان در کشتی می‌ماند.

به گزارش سایت خبری پرسون، عبدالمهدی نصیرزاده در مورد اینکه آیا بعد از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون بدنسازی قصد دارد در سازمان لیگ کشتی هم بماند، اظهار داشت: من فعلا در کشتی هستم. با توجه به اعتقادی که داشتم برنامه‌هایی در کشتی دنبال شد که نباید ناتمام بماند. به علیرضا دبیر هم گفتم، کارهایی مثل تشکیل یک تیم خوب و درست کردن ساختار سازمانی سازمان لیگ، در این مدت انجام شده و تا این نهال به ثمر برسد کنار سازمان لیگ خواهم بود. در کار اجرایی دبیر و دیگر عوامل سازمان لیگ کمک می‌کنند و در حد مشاوره و در حالت ستادی کار خواهم کرد. در واقع رئیس سازمان لیگ می‌مانم.


بیشتر بخوانید؛

از انتخابات ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تا آخرین وضعیت ساکت الهامی سرمربی سابق تراکتور


وی همچنین با اشاره به انتخابات فدراسیون بدنسازی تاکید کرد: از وزارت ورزش که انتخابات سالمی همراه با دموکراسی را برگزار کرد، تشکر می‌کنم. علیرغم شایعاتی که وجود داشت مجموعه وزارتخانه هیچ دخالتی در این مجمع نداشت و یکی از سالم‌ترین انتخابات برگزار شد. از علی‌نژاد معاون وزیر هم تشکر و قدردانی می‌کنم که مجمع بی حاشیه، سالم و دموکراتی را شاهد بودیم.

رئیس جدید فدراسیون بدنسازی در مورد رقابتش با حسین یارمحمدیان در انتخابات این فدراسیون خاطرنشان کرد: رقابت جذابی بین نامزدها بود. یارمحمدیان آدم توانمند و فرد اصلحی بود. من سعی خواهم کرد از تمام ظرفیت‌ها درکار استفاده کنم. این فدراسیون آنقدر بزرگ است که جا برای هر کسی که علاقه به خدمت دارد، وجود داشته باشد و از همه عزیزان دعوت به همکاری می‌کنم.

نصیرزاده در پاسخ به اینکه در روزهایی که او درگیر انتخابات بدنسازی بوده، کاری از کشتی روی زمین نمانده است، گفت: از کشتی ممنونم که این روزها به من فشاری نیاورد. از همین امروز در فدراسیون کشتی حاضر شده و برای پیشبرد کارها چند جلسه خواهیم داشت.

عبدالمهدی نصیرزاده روز گذشته در رقابت با حسین یارمحمدیان و کاوه درودی، با 28 رای از 43 رای برای 4 سال به عنوان رئیس فدراسیون بدنسازی انتخاب شد.

227150