مدیر اجرایی رویداد سکوی پرتاب یزد خبر داد؛

تمدید مهلت ثبت نام در رویداد بزرگ سکوی پرتاب یزد تا آخر هفته + لینک ثبت نام

مدیر اجرایی رویداد سکوی پرتاب یزد از تمدید مهلت ثبت نام در رویداد بزرگ سکوی پرتاب یزد تا روز جمعه 19 دی ماه خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد ، عرفان عزیز پور با بیان اینکه این مجموعه توسط بنیاد برکت و با مشارکت معاونت فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوع آوری و شکوفایی شکل گرفته است گفت: حدود یک سال گذشته این رویداد استارت آپی شکل گرفت تا بتواند سرمایه های مجموعه های متعدد را جمع کند تا شرکت ها بتوانند سرمایه های بیشتری را جذب کرده و اقدامات متعددی انجام دهند.

مدیر اجرایی رویداد 100 استارت آپ ادامه داد: تاکنون 12 رویداد توسط 100 استارت آپ برگزار شده و 36 میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته که این رویداد ها به صورت آنلاین برگزار شده است.

وی اضافه کرد: رویداد بزرگ سکوی پرتاب یزد از یکم بهمن ماه آغاز به کار خواهد کرد.

عزیز پور از تمدید مهلت ثبت نام در این رویداد تا پایان هفته خبر داد و گفت: خوشبختانه وب لاین ثبت نام تیم ها تا آخر هفته تمدید می شود تا زمینه برای ثبت استارت آپ ها فراهم شود بنابراین در این رویداد تمامی شرکت های فناورانه استان یزد می توانند ثبت نام کنند. ( اینجــا کلیک کنید )


بیشتر بخوانید؛

برگزاری اولین رویداد فناورانه با عنوان «سکوی پرتاب یزد» در دارالعلم


وی با اشاره به ثبت نام 140 شرکت در این رویداد اظهار داشت: استقبال شرکت های فناروانه یزد خوب بوده و پیش بینی می کنیم تا پایان مهلت ثبت نام 19 دیماه تعداد شرکت کنندگان به 200 تا 250 شرکت برسد.

مدیر اجرایی رویداد سکوی پرتاب یزد در پاسخ به سوال خبرنگار پرسون در خصوص داوران این رویداد ابراز داشت: داوران این رویداد از چهره های مطرح و سرشناس استان و کشور هستند که در دوگروه داوران متخصص و داروان کسب و کارها به داوری می پردازند که البته معرف حضور شرکت های فناورانه هستند.

گفتنی است در حال حاضر در حدود 600 شرکت فناورانه در استان یزد فعالیت داشته که نزدیک به 450 شرکت دارای مجوز بوده و از این تعداد 320 شرکت در پارک علم و فناوری یزد استقرار دارند.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

227114