به گزارش سایت خبری پرسون، ایمانی با بیان آنکه بانک سینا ارائه خدمات به روز و کاربردی را در دستور کار دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد امروز جامعه در استفاده از خدمات غیرحضوری به ویژه با گسترش بیماری کرونا، این بانک تمرکز بر نوآوری و توسعه خدمات الکترونیک را مدنظر قرار داده و با ارائه محصولات و خدمات رقابتی سعی دارد در جهت تامین رضایتمندی بیش از پیش مشتریان گام بردارد.
وی افزود: از ویژگیهای شاخص بانک سینا؛ شفافیت، خوشنامی و مشتریمداری است که این مهم در سایه همدلی و تلاشهای همکاران زحمتکش بانک بهدست آمده و امیدواریم با تلاش جمعی، شاهد ارائه بهترین خدمات به مشتریان و هموطنان گرامی باشیم.
ایمانی در ادامه با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های بالای جزیره زیبای کیش به ویژه در حوزه اقتصاد و گردشگری، اظهار داشت: حضور بانک سینا در منطقه کیش، فرصتی مناسب برای استفاده از این ظرفیت ها و تلاش در جهت ایفای مسئولیت ها و ارائه خدمات به تولید کنندگان، صادرکنندگان و مردم شریف این منطقه از میهن اسلامی است.
گفتنی است این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور معاونین امور شعب و مناطق و مهندسی و پشتیبانی، مدیر حراست، مدیر منطقه جنوب شرق کشور و همچنین تعدادی از مسئولان سازمان منطقه ای آزاد کیش و دیگر مقامات محلی برگزار شد.