رئیس مجمع نمایندگان لرستان:

کمبود و تبعیض ها مرکز استان را با مشکلات بسیاری روبرو کرده است

رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت: لرستان در تمام سطوح دچار مشکل است و کسی به آن توجه ندارد. ما نمایندگان استان  باید با هم برای آباد کردن خرم آباد و بقیه شهرستان ها تلاش کنیم.
.

دکتر یحیی ابراهیمی رئیس مجمع نمایندگان لرستان در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، گفت: کمبود و تبعیض ها مرکز استان را با مشکلات بسیاری روبرو کرده است. این کمبود ها مختص مرکز استان نیست بلکه دیگر شهرستان های استان نیز با آن روبرو هستند.

وی افزود: لرستان زمانی آباد می شود که خرم آباد بعنوان مرکز استان آباد باشد. خصومت های قدیمی همچنان میان دو شهر خرم آباد و بروجرد در بخش اداری ادامه دارد. همین موضوع باعث سرگردانی ارباب رجوع بین دو شهر شده است. فقر فرهنگی تا ریشه تاریخی استان نفوذ کرده است.

ابراهیمی در ادامه با مطرح کردن این سوال که آیا الآن خرم آباد، آباد است؟ گفت: وقتی مرکز استان خرابه ای بیش نیست چگونه انتظار داریم بقیه شهرهایمان پیشرفت کنند. لرستان در تمام سطوح دچار مشکل است و کسی به آن توجه ندارد. ما نمایندگان استان باید با هم برای آباد کردن خرم آباد و بقیه شهرستان ها تلاش کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان ادامه داد: از وقتی که وارد کمیسیون بهداشت مجلس شدم سعی کردم برای بهبود وضعیت بحران زده بهداشت در همه شهرهای استان تلاش کنم. برای خدمت به مردم جلو آمدم و «فوق تخصصی قلب» را رها نکرده ام که به مجلس بروم و به دنبال بازی های سیاسی چپ و راست باشم.

مهدی بیرانوند روژمان استان لرستان

226988