از سوی خیرین مدرسه ساز؛

6 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند بیجاری اهدا شد

در راستای اجرای طرح پویش مهربانی، تعداد 6 دستگاه تبلت اهدایی مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بیجار به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، بعد از آمدن ویروس کرونا و انتقال ادامه تحصیل دانش آموزان به فضای مجازی داشتن تبلت و گوشی هوشمند یکی از ابزار اساسی کار است که برخی دانش آموزان به علت نداشتن بضاعت مالی از ادامه تحصیل باز ماندند.

در طول این چند ماه در قالب طرح پویش مهربانی افراد خیر پای کار آمدند و با اهداء تبلت و گوشی های هوشمند به کمک دانش آموزان محروم شتافتند.

مدیر آموزش و پرورش بیجار در این باره اظهار داشت: در این راستا و به همت خیرین مدرسه ساز شهرستان بیجار، تعداد 6 دستگاه تبلت به ارزش 120 میلیون ریال خریداری شد و در اختیار دانش آموزان نیازمند جهت بهره‌مندی از آموزش‌های مجازی، قرار گرفت.


بیشتر بخوانید؛

اهدا ۵۳ تبلت توسط خیر هرسینی به دانش آموزان

۱۵ تبلت به دانش آموزان آسیب دیده البرزی اهدا شد


وی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت ها و همدلی و همراهی خیرین و نیکوکاران با آموزش و پرورش گفت: در شرایطی که امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا برای امر آموزش به وجود آمده است، دانش آموزان نیازمند گوشی هوشمند و تبلت هستند اما متاسفانه تعدادی از دانش‌آموزان به این امکانات دسترسی ندارند که امیدواریم با همّت خیرین و مدیران این مشکلات رفع شود.

جعفری بیان داشت: در همین راستا نیز تعداد دو دستگاه تبلت توسط ستاد اجرایی بسیج دانش آموزی نیز در آینده نزدیک به دانش آموزان بازمانده از تحصیل غیر حضوری اهدا خواهد شد.

شفیعی ـ استان کردستان

226770