فرمانده یگان های ویژه ناجا:

هوشمندسازی پلیس ویژه، ضامن اجرای صحیح ماموریت‌ها است

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به لزوم هوشمندسازی پلیس ویژه گفت: پلیس باید دانش‌محور بوده و به آموزش توجه ویژه داشته باشد؛ از این رو آموزش‌های نوین و کاربردی، بکارگیری تجهیزات بروز، اشراف اطلاعاتی و مهارت‌ افزایی کارکنان ضامن اجرای صحیح و موفقیت‌آمیز مأموریت‌ها است.

به گزارش سایت خبری پرسون از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی روز سه شنبه در جمع فرماندهان، معاونان و رؤسای یگان‌های ویژه ناجا ضمن گرامی‌داشت اولین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام شهید «حاج قاسم سلیمانی»، افزود: این ایام برای نیروهای مسلح می‌تواند فرصت تجدید قوا محسوب شود؛ در طول هشت سال دفاع مقدس، جوش و خروش انقلابی و ایجاد انگیزه برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، در همین مراسمات و تشییع شهدا صورت می‌گرفت چراکه ما شهادت را به‌عنوان کمال و راه رسیدن به پروردگار متعال تلقی می‌کنیم.

وی ادامه داد: روحیه جهاد و شهادت‌ طلبی به معنای مجموعه نظام ارزشی و اعتقادی است که کمال را برای انسان محقق می‌سازد و این روحیه در واقع رمز موفقیت در جبهه های حق علیه باطل است.

سردار کرمی با اشاره به اجرای مأموریت‌ های یگان ویژه با رویکرد اجتماعی تصریح کرد: یگان ویژه در صحنه‌های مختلف نشان داده‌ که در کنار مردم است و توانسته نقطه امید و قوتی برای آحاد مردم ایران اسلامی باشد که در همین راستا حضور داوطلبانه کارکنان پلیس ویژه در عملیات‌ های مردم‌ یاری و اردوهای جهادی نشان از عزم جدی آنان برای خدمتگزاری خالصانه به مردم و رفع محرومیت دارد.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به لزوم هوشمندسازی پلیس ویژه تاکید کرد: پلیس باید دانش‌محور بوده و به آموزش توجه ویژه داشته باشد؛ از این رو آموزش‌های نوین و کاربردی، به کارگیری تجهیزات بروز، اشراف اطلاعاتی و مهارت‌ افزایی کارکنان ضامن اجرای صحیح و موفقیت‌آمیز مأموریت هاست.

این مقام ارشد انتظامی گفت: یگان ویژه به عنوان یک مجموعه تمام‌ عیار انقلابی همواره در خط مقدم خدمتگزاری خالصانه به مردم شریف ایران اسلامی قرار دارد و موفقیت ما در مأموریت‌ها با حفظ و ارتقای روحیه جهادی حاصل می‌شود.

226380