فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

۵۲۵ کیلو تریاک در مشهد کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۵۲۵ کیلو تریاک در مشهد کشف شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان رضوی، سردار محمد کاظم تقوی گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر قاچاق محموله مواد افیونی از مرزهای شرقی کشور به خراسان رضوی، ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: پلیس در این عملیات پس از چند ساعت کنترل و مراقبت‌های پوششی و ردزنی اطلاعاتی با هماهنگی قضایی عملیات دستگیری سوداگران مرگ را آغاز کرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد: در این عملیات غافلگیرانه ۵۲۵ کیلو تریاک که در پوشش بار ضایعاتی به شهر مشهد قاچاق شده بود قبل از توزیع کشف و چهار متهم دستگیر شده‌اند و تحقیقات در این باره ادامه دارد.


بیشتر بخوانید؛

دستگیری قاچاقچی تریاک در جنوب تهران


افتتاح مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا در خراسان رضوی

همچنین فرمانده انتظامی خراسان رضوی در آیین افتتاح مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا گفت: با هدف توسعه تعامل، پاسخگویی سریع و در دسترس بودن پلیس فتا با مردم، این مرکز در مشهد به عنوان اولین استان کشور تجهیز شده و آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: دغدغه شهروندان عزیز و سوالاتی که مردم در جرایم سایبری دارند ضرورت راه اندازی این مرکز را از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌سازد.

تقوی با اشاره به این مطلب که شماره تلفن ثابت برای دسترسی مردم به مرکز فوریت‌های سایبری به زودی اعلام می شود، گفت: هم‌ اکنون شهروندان عزیز از طریق سایت پلیس فتا می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

منبع: ایسنا

226187