فرماندار شهرستان بهارستان عنوان کرد:

نقش بالا ارزَش افزوده در آبادانی روستاهای شهرستان بهارستان

فرماندار شهرستان بهارستان اظهار داشت: با تخصیص اعتبارات ارزش افزوده به دهیاریها چهره روستاها کاملا تغییر کرده و روند عمران و آبادانی در روستاها سرعت چشمگیری پیدا کرده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از بهارستان، هادی تمهیدی فرماندار بهارستان در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی روستاهای بخش بوستان، اقدامات انجام شده را مطلوب ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه در گذشته دهیاری ها توان پرداخت حقوق کارکنان خود را نداشته اند، گفت: پرداخت سهم مالیات ارزش افزوده به دهیاری ها، اقدام ارزشمندی است که از سوی دولت یازدهم و دوازدهم انجام شده است.

تمهیدی افزود: با تخصیص اعتبارات ارزش افزوده به دهیاریها چهره روستاها کاملا تغییر کرده و روند عمران و آبادانی در روستاها سرعت چشمگیری پیدا کرده است.

فرماندار بهارستان اظهار داشت: امروز شاهد آن هستیم که پروژه هایی بزرگ و زیربنایی برای افزایش سرانه های مختلف در روستاها در حال احداث است.

فرماندار بهارستان عنوان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، امیدواریم این پروژه ها در کنار سایر پروژه هایی که در شهر ها در حال احداث است هر چه سریعتر افتتاح و مردم عزیز شهرستان از مزایای آن بهره مند شوند.

مهدیزاده _ استان تهران

226145