شرط ارزیابی حضوری دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم دبستان اعلام شد

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: در بخشنامه‌ای که برای مناطق سراسر کشور فرستاده‌ایم، اعلام کردیم در صورت موافقت ستاد کرونای استان، یادگیری دانش‌آموزان پایه اول و دوم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری ارزیابی شود.

به گزارش سایت خبری پرسون، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش درباره نحوه برگزاری امتحانات پایه اول و دوم دبستان و سردرگمی خانواده‌ها، اظهار کرد: در بخشنامه‌ای که برای مناطق سراسر کشور فرستاده‌ایم، اعلام کردیم ترجیح ما این است که اگر شرایطی وجود داشته باشد از یادگیری دانش‌آموزان پایه اول و دوم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری ارزیابی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید هماهنگی‌هایی با مناطق و ستاد مقابله با کرونا انجام شود، گفت: اگر هماهنگی‌ها انجام شود و شرایط منطقه مناسب باشد، توصیه و ترجیح ما این است که بتوانیم میزان تسلط بچه‌ها را بر مهارت پایه سواد خصوصاً در پایه اول و دوم که باید کودکان حروف الفبا را یاد بگیرند، به صورت عملی ارزیابی کنیم.


بیشتر بخوانید؛

اتصال ۶۳ هزار مدرسه به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت/ طرح اولیه سیم کارت اختصاصی دانش آموزی آماده شد


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: ترجیح ما ارزیابی عملی است که اگر بچه‌ها مشکلی داشتند بتوانیم برایشان برنامه جبرانی در نظر بگیریم و تا زمان هست برایشان کاری انجام دهیم.

225938

مطالب مرتبط

نظرات شما ( 1 نظر )

M |
یکشنبه 7 دی 139911:31
ترم اول که نمی شه حضوری باشه ارزیابی اصلی ترم دو که تدریس دروس کامل می شه بهتره که حضوری باشه .