شهرآورد شیرازی‌ها در ایستگاه هفتم لیگ آزادگان؛

آیا فجرسپاسی توان عبور از قشقایی را دارد؟

در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فجر شهید سپاسی و تیم قشقایی شیراز مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال ساعت 14 روز دوشنبه 8 دی‌ماه تیم فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز در یک شهرآورد خانگی به مصاف هم می‌روند. تیم فجرشهید سپاسی برای ماندن در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر نیاز به 3 امتیاز این دیدار دارد. تیم قشقایی شیراز نیز که در هفته‌های گذشته ضعیف عمل کرده برای بالا بردن جایگاه خود در جدول رده‌بندی به دنبال برد در این دیدار خانگی است.

تیم فجر شهید سپاسی با 11 امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم ملوان انزلی و هوادار تهران در رده پنجم جدول قرار دارد. تیم قشقایی شیراز نیز با 4 امتیاز در رده پانزدهم است.

در حال حاضر تیم‌های پارس جنوبی جم (14 امتیاز)، استقلال خوزستان (13 امتیاز) و ملوان بندرانزلی (11 امتیاز) در رده‌های اول تا سوم جدول قرار دارند. تیم چوکا تالش (4 امتیاز)، خوشه طلایی ساوه (3 امتیاز) و نود ارومیه (1 امتیاز) در رده‌های آخر جدول قرار دارند.


بیشتر بخوانید؛

تیر آرش زمانه همچنان در پرواز است

سرگرمی شیخ‌نشینان امارات با پرنده‌های قاچاق‌شده از ایران


تیم فجر شهید سپاسی در هفته اول لیگ دسته اول فوتبال مقابل خوشه طلایی ساوه به تساوی یک بر یک دست یافت. در هفته دوم یک بر صفر مغلوب تیم شهرداری آستارا شد. هفته سوم مقابل تیم نود ارومیه با یک گل پیروز شد. هفته چهارم با دو گل حریف کرمانی خود تیم مس کرمان را مغلوب کرد. در هفته پنجم مقابل تیم پارس جنوبی جم بدون گل به تساوی دست یافت و در هفته ششم مقابل تیم بادران تهران یک بر صفر پیروز میدان شد.

تیم قشقایی شیراز در هفته اول تیم ملوان انزلی را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. در هفته دوم با یک گل مغلوب تیم آرمان گهر سیرجان شد. هفته سوم با نتیجه 2 بر صفر از تیم هوادار شکست خورد. هفته چهارم نیز با همین نتیجه مغلوب تیم رایکا بابل شد. هفته پنجم مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهر یک بر صفر شکست خورد و در هفته ششم در مصاف با تیم خیبر خرم‌آباد بدون گل به تساوی دست یافت.

225908