به گزارش سایت خبری پرسون، این جشنواره با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندیها و مهارتهای مدیران و کارشناسان روابطعمومی در حوزه فعالیتهای انتشاراتی و همچنین فرهنگسازی مناسب و تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات، در ۱۰ بخش و دو سطح ملی و استانی برگزار شد.
روابط عمومی بانک مهر ایران با شرکت در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در بخشهای وبسایت رتبه اول، شبکه اجتماعی رتبه دوم، تبلیغات رتبه دوم و پوستر رتبه سوم ملی را از آن خود کرد.
شایان ذکر است، این جشنواره به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاهها، روابط عمومی وزارتخانهها، سازمانها و شرکتهای خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه تهرانی و استانی در مرکز همایشهای سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهرهوری نیروی انسانی) برگزار شد.