قرارگاه جهادی امام رضا (ع) شهرستان بروجرد و اشترینان آغاز به کار کرد

قرارگاه جهادی امام رضا (ع) با حضور جمعی از فعالان خیریه، مذهبی و استانی در بروجرد و اشترنیان آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون از لرستان، در جریان آغاز به کار این قرارگاه، سید مصطفی حسینی نسب مسئول این قرارگاه از روند تهیه بسته های معشیتی و تهیه لیست خانواده های تحت پوشش بازدید کرد و گفت: قرارگاه جهادی امام رضا (ع) طبق رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی با اهدافی چون مبارزه با فقر و محرومیت زدایی و با تکیه بر حفظ کرامت انسانی در راستای توسعه عدالت اجتماعی با محوریت اصلی فعالیت دارد.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال کارگاه های خانگی ترویج حرکت های جهادی در راستای خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر و محرومین از دیگر اهداف این قرارگاه جهادی است.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) افزود: یکی دیگر از اهداف این قرارگاه بسط و تعمیم گفتمان و فرهنگ مدیریت جهادی و حضور در بحران ها و حوادث در راستای کمک رسانی به اقشار آسیب پذیر است.

مصطفی حسینی نسب، اظهار داشت: تربیت علمی و عملی جوانان مومن و متدین با حفظ روحیه جهادی در راستای آشنایی با درد محرومین یکی از اهدافی است که بصورت ویژه پیگیری خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید؛

درکشور سامورایی ها مقام اول کاراته پیشکسوتان را کسب کرده ام


وی در ادامه معرفی اهداف قرارگاه گفت: فعالیت در حوزه زیر ساخت های بنیادی فرهنگی جامعه نظیرخانواده، حجاب، اوقات فراغت و تعامل با موسسات همسو در راستای هم افزائی، ارتقاء روحیه تعاون فعالیت خواهد کرد.

حسینی نسب بیان کرد: قرار گاه جهادی امام رضا (ع) بروجرد و اشترینان با حضور جمعی از جوانان مومن و انقلابی، با مشارکت جهادگران پیشکسوت و فعالان عرصه های اجتماعی که با حمایت از فعالیت های جهادی و تشکیل و سازماندهی گروه های جهادی برای یاری رساندن به مستضعفین جامعه درهمه عرصه های اجتماعی گام برمی دارند آغاز به کار کرد.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) گفت: امید آن است که با توجه به روحیه جهادی جوانان انقلابی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بتوانیم گام بلندی در عرصه جهاد، پیشرفت و گسترشِ حضور عموم مردم به ‌خصوص جوانان در جریان فعالیت‌های جهادی برای مردم انقلابی و غیور شهرستان بروجرد و اشترینان برداریم.

مهدی بیرانوند- روژمان استان لرستان

225574