در بیمه نوین محقق شد:

آموزش مجازی شبکه فروش و کارکنان بیمه نوین در دوران کرونا

شرکت بیمه نوین با توجه به هدف ارتقا و توانمندسازی شبکه فروش خود با تولید بیش از ۱۰۰ ساعت محتوای آموزشی، اقدام به برگزاری دوره‌های مجازی کرده است.

به گزارش سایت خبری پرسون، این شرکت پس از بسترسازی ارائه آموزش مؤثر و تعامل محور در دوران کرونا، اقدام به تولید محتوای آموزشی جهت ارائه در دوره های مجازی و آنلاین خود با تکیه بر ظرفیت‌های همکاران و استادان متخصص بیمه و بازاریابی کرده است که نتیجه آن تولید ۱۰۰ ساعت محتوای آموزشی در ۹ ماهه ابتدایی سال است.

بر اساس گزارشی به نقل از اداره آموزش این شرکت، طی ۹ ماهه سال جاری بیمه نوین برای سه گروه نمایندگان، کارشناسان ستاد و شعب خود بیش از ۲۷ هزار ساعت دوره آموزشی را به صورت مجازی و با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی، در دوران کرونا ارائه داده است.

مهم‌ترین دوره‌ها و کارگاه‌های آموزش مجازی برگزار شده توسط اداره آموزش بیمه نوین در این مدت شامل دوره‌های صدور در کلیه رشته‌های بیمه، خسارت و بازدید بدنه بیمه‌های اتومبیل، کارگا‌ه‌های بازاریابی و فروش بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری، دوره‌های آشنایی با طرح‌های اتوپلاس، مجتمع مسکونی و... بوده است.


بیشتر بخوانید؛

اتوپلاس بیمه نوین به سنندج رسید

شعبه جدید بیمه نوین در شهر لار افتتاح شد


اداره آموزش شرکت بیمه نوین همچنین همکاری­‌های آموزشی گسترده‌ای با پژوهشکده بیمه داشته است و از جمله برنامه‌های آینده این شرکت در راستای آموزش کارکنان و شبکه فروش خود، بهره‌گیری از ظرفیت شبکه های مجازی و بسترهای نوین آموزشی، تولید محتوا در حوزه خسارت رشته‌های بیمه ای، تمرکز بر ارائه آموزش های تشکیل تیم فروش و ایجاد آمادگی برای شرکت در آزمون‌های صلاحیت حرفه ای صنعت بیمه است.

گفتنی است، یکی از نکات قوت شرکت بیمه نوین ایجاد و ارتقای زیر ساخت مطلوب برای ارائه آموزش‌های آنلاین و آفلاین با استانداردهای فنی قابل قبول فناوری اطلاعات به منظور برگزاری آموزش‌ها و آزمون‌ها است که کمک شایانی در استمرار فرآیند آموزش، حفظ همبستگی سازمانی و هم افزایی خدمات بیمه ای در کنار حفظ سلامت و روحیه کارکنان و شبکه فروش در دوران شیوع کرونا داشته است.

225570

سازمان آگهی های پرسون