دادستان سقز در جمع خبرنگاران اعلام کرد:

صدور حکم اعدام برای مفسد فی الارض در سقز

دادستان شهرستان سقز گفت: حکم اعدام یکی از عوامل فساد اخلاقی، اداری، مالی و... در شهرستان سقز صادر شده است که پرونده مذکور برای بررسی نهایی به دیوان عالی کشور ارسال می شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، علیرضا رضاپور؛ دادستان شهرستان سقز امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخورد قاطع با عاملان و مظاهر فساد اخلاقی، اداری و مالی در ادارات در دستور کار قوه قضائیه و دستگاه های امنیتی است.

دادستان شهرستان سقز در ادامه سخنان خود تاکید کرد: بنابراین دستگاه های امنیتی و قضایی بررسی های لازم در زمینه مبارزه با این موارد را در اولویت کاری خود قرار داده اند، زیرا مبارزه با فساد و رانت خواری از مطالبات عمومی جامعه می باشد.

رضاپور با اشاره به بازداشت برخی از متخلفان اداری در شهرستان سقز، عنوان داشت: پس از بررسی های به عمل آمده تعدادی از بازداشت شدگان با قرار وثیقه آزاد خواهند شد ولی مابقی بازداشت شدگان همچنان در زندان خواهند بود.


بیشتر بخوانید؛

6 کارمند شهرداری سقز توسط اداره اطلاعات دستگیر شدند

متهمان به پولشویی در سقز بازداشت شدند


این مقام قضایی بیان داشت: با این وجود صدور حکم اعدام برای یکی از مجرمان سقزی بنام «ک» در شعبه یک دادگاه کیفری استان کردستان به جرم فساد اخلاقی، آدم ربایی و وجود وسائل ممنوعه صادر شده است.

رضاپور تصریح کرد: همچنین نامبرده به ۷۱ ماه حبس و پرداخت دیه محکوم شده است، البته در صورت اعتراض فرد محکوم، پرونده برای بررسی نهایی به دیوان عالی کشور ارسال می شود.

دادستان شهرستان سقز در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه دستگاه های امنیتی و انتظامی با عوامل ناامنی در سطح شهرستان با قاطعیت هرچه تمام برخورد خواهند کرد، گفت: کسانی که قصد ایجاد ناامنی در سطح شهرستان دارند، بدانند که قانون برخورد بسیار شدیدی با آنان خواهد داشت.

آیین مهر ـ استان کردستان

225497