نقاطی که پرسپولیس در فصل نقل‌ و انتقالات زمستانی باید تقویت کند

پس از برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا و مشخص شدن نیمکت ضعیف قرمزهای پایتخت، آن ها باید در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی به فکر جذب بازیکنان موثر در نقاط مختلف باشند.

به گزارش سایت خبری پرسون، پرسپولیس در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا نشان داد در خط دفاع دچار ضعف است و از طرفی روی نیکمت ذخیره‌هایش هم مدافع قابل اعتمادی ندارد. یحیی از سر اجبار انصاری را نگه داشته و نادری و خلیل‌زاده را از دست داد تا با کمبود مدافع روبه‌رو شود. یحیی در این بین تنها خیالش از دفاع راست راحت بود و تصور می‌کرد شیری و نعمتی از پس کار برمی‌آیند که شیری هم با اشتباهش در فینال لیگ قهرمانان آسیا از مدار او خارج شد. حالا پرسپولیس برای پر کردن لیستش و پوشش نقاط ضعف خط دفاع به یک دفاع میانی، یک دفاع راست و یک دفاع چپ نیاز دارد.


بیشتر بخوانید؛

فوتبال ایران و هزاران راه نرفته در مسیر توسعه و پیشرفت

از ترکیدن بغض عادل فردوسی پور تا عصر غم انگیز پاییزی فوتبال ایران


دفاع وسط
پرسپولیس قبل از جدایی شجاع خیالش از این پست راحت بود و در رقابت جذب مرادمند شرکت نکرد اما با رفتن شجاع آن ها تمامی گزینه های روی میز را از دست دادند چون مرادمند استقلالی شد و علی نعمتی و فرشاد فرجی را شهرخودرو از دست نخواهد داد.

دفاع راست
وقتی مهدی شیری به تیم ملی دعوت می شود یعنی در ایران دفاع راستی نداریم که به کار پرسپولیس بیاید اما شایعه جدایی رامین رضاییان از الدحیل انقدر جذاب است که امید پرسپولیس را برای ترکاندن بمب نقل‌وانتقالات زنده نگه دارد.

دفاع چپ
دفاع چپ خوب در لیگ برتر حاضر نیست برای نیمکت‌نشینی سعید آقایی به پرسپولیس بیاید و گفته می‌شود به همین دلیل محمد نادری از این تیم جدا شد. یحیی باید به ماندن محمد انصاری رضایت دهد وگرنه باید خریدی بکند که در حد پرسپولیس نباشد.

پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات بیشتر باید روی نقاط ضعف خود در دفاع تمرکز کند اما برای پوشش این نقاط ضعف باید گزینه ای در دسترس باشد که کادر فنی و مدیران تیم برای آن اقدام کنند که با این وضع بازار و محدودیت‌های جذب بازیکن خارجی دست پرسپولیس باز هم در پوست گردو خواهد ماند.

منبع: خبرورزشی

225487

مطالب مرتبط