در اثرکاهش دید افقی و مه شدید رخ داد؛

تصادف زنجیره‌ای بین 15 خودرو در محور "قزوین-اقبالیه"

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قزوین، از مصدوم شدن ۷ نفر درحادثه تصادف زنجیره‌ای بین ۱۵ دستگاه خودروی سواری در محور "قزوین-اقبالیه" خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش در گفت‌وگو با خبرنگار پرسون از قزوین اظهار داشت: کاهش دید افقی و مه شدید در محور " قزوین - اقبالیه " باعث وقوع تصادف زنجیره‌ای بین ۱۵ دستگاه خودرو شد.
وی افزود: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، کارشناسان تصادفات پلیس راه استان در محل حاضر شده و نسبت به بررسی و رسیدگی به مشکل رانندگان خسارت دیده و بازگشایی سریع مسیر اقدام کردند.


بیشتر بخوانید:

تصادف زنجیره‌ای به دلیل فیلمبرداری از حادثه!


رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه در این حادثه هفت نفر مصدوم شدند گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسان تصادفات پلیس راه استان تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت فاصله طولی توسط رانندگان وسایل نقلیه نیز در وقوع این حادثه تاثیرگذار بود.
سرهنگ ذاکری منش، به رانندگان توصیه کرد، از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کرده و فاصله طولی خودروی خود با خودروی جلویی را رعایت کنند تا در زمان بروز هرگونه حادثه احتمالی فرصت کنترل وسیله نقلیه خود را داشته باشند.
سلطانی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین نیز گفت: هفت مصدوم این حادثه با آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند که خوشبختانه حال عمومی تمامی مصدومان مساعد است.

225294