فرماندار بهارستان تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت نخبگان و پژوهشگران در جهت پیشرفت شهرستان

آئین تجلیل از پژوهشگران و مولفین برتر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان بهارستان صبح امروز با حضور هادی تمهیدی فرماندار شهرستان برگزار شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از بهارستان، تمهیدی در این جلسه اظهار داشت: کشور عزیزمان ایران در زمره کشورهای در حال توسعه به شمار می رود، مهمترین اساس پیشرفت و توسعه ی هر کشوری فعالیتهای پژوهشی و تحقیقاتی توسط نخبگان آن کشور است.

فرماندار بهارستان ادامه داد: امروزه یکی از ارکان مهم کشورها پژوهش و فناوری است و در شرایط کنونی کشور، بحث پژوهش جزء محوری‌ترین اقداماتی است که می بایست برای آن سرمایه گذاری و برنامه ریزی نمائیم.

تمهیدی گفت: شاید در شهرستان بهارستان در حوزه زیر ساخت ها با کمبود مواجه باشیم، اما معتقدم قطعا در زمینه‌ی علم، دانش و برخورداری از مغزهای متفکر هیچ کمبودی در این شهرستان نداریم.

فرماندار بهارستان افزود: در شهرستان بهارستان دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، اساتید و فرهیختگانی هستند که می توان از ظرفیت آنها به عنوان مغزهای متفکر برای پیشبرد اهداف کلان اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... بهره برد .

وی گفت: دانش آموزان نخبه امروز ما قطعا دانشمندان فردای کشور و شهرستان هستند که مسیر توسعه شهرستان با طرح ها و ایده های آنها، به درستی ترسیم خواهد شد.

فرماندار بهارستان در پایان بر استفاده از ظرفیت نخبگان در جهت پشیرفت شهرستان تاکید و از تمامی کسانی که در مسیر توسعه پژوهش های مختلف در شهرستان تلاش می کنند قدردانی نمود.

مهدیزاده استان تهران

225225