به گزارش سایت خبری پرسون، مدیر مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت گفت: در این بانک به عنوان نخستین بانک دیجیتال کشور تمام خدمات به صورت غیرحضوری ارائه می شود.
مهدی دعاگویی با بیان اینکه کارشناسان مرکز امداد مشتریان به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری پاسخگوی سوالات مشتریان هستند، گفت: در حال حاضر ماهیانه بیش از 200هزار تماس در این مرکز پاسخ داده می شود.
وی با اشاره به اهمیت بانکداری دیجیتال افزود: با شیوع کرونا اهمیت این مهم بیش از پیش در ارائه خدمات بانکی نمود پیدا کرد. به طور مثال فقط با راهنمایی کارشناسان مرکز امداد مشتریان از ابتدای شیوع این ویروس بیش از یک میلیون تردد درون شهری مشتریان حذف و خدمات در بستر اینترنت و به صورت غیرحضوری ارائه شد.
مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت با شماره تماس 0214747به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات مشتریان است.