به گزارش سایت خبری پرسون، سامانه ارتباطات مردمی این بانک به طور میانگین روزانه 520 تماس مردمی را ثبت و رسیدگی می کند. بانک مرکزی در بازه زمانی ذکر شده به بیش از 20 هزار تماس مخاطبان خود پاسخ داده است که 63درصد تماس ها به صورت برخط توسط کارشناسان سامانه راهنمایی شده و پاسخ مقتضی را دریافت کرده اند.
37 درصد درخواست ها نیز پس از ثبت به کارشناسان ادارات تخصصی ارجاع و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده شده است. لازم به ذکر است این تماس ها از طریق شماره ۲۷۰۶ و پورتال این بانک به آدرسwww.crm.cbi.ir به ثبت رسیده است.
همچنین در این بازه زمانی 53.4 درصد تماس ها با موضوع تسهیلات و 29درصد آنها با موضوع خدمات بانکی و ۱۲درصد با موضوع خدمات ارزی بوده است.
گفتنی است سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی به شماره ۲۷۰۶ دهم آبان ماه سال جاری با هدف تسهیل و یکپارچه سازی امر پاسخگویی توسط دکتر همتی رونمایی شد.