پیام تبریک مدیرعامل بانک سینا به مناسب ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار

مدیرعامل بانک سینا در پیامی، ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را به مدافعان سلامت کشور به ویژه پرستاران عزیز و گرامی تبریک گفت.

به گزارش سایت خبری پرسون، متن پیام مدیر عامل بانک سینا بدین شرح است:

«حضرت زینب(س) اسوه عزت طلبی، عدالت خواهی و استقامت است. بزرگ بانویی که در خانه رفیع امامت و در دامان کرامت، پرورش یافت. با شهامت و شجاعت پرچم پرافتخار نهضت عاشورا را برافراشته نگاه داشت و تسلی بخش مصائب بازماندگان قیام کربلا شد.

سالروز ولادت درّ درخشان مهر و عاطفه حضرت زینب کبری(س)، به پاس جانفشانی ها و فداکاری پیشقراولان نظام سلامت، روز پرستار نامگذاری شده است. فرشتگان سپید قامتی که با مهربانی و لطف در سخت‌ترین لحظات بیماری و درد، به ویژه در ایام پرالتهاب فعلی شیوع کرونا، سرسختانه در صف مقدم مبارزه ایستاده اند و التیام بخش تن‌های رنجور هستند.

این روز بهترین فرصت برای یادآوری مجاهدت های بی وقفه جامعه شریف پرستارانی است که با ازخودگذشتگی و عطوفت و مهر همواره به دنبال تسکینی برای آلام بیماران هستند و در این راه، خستگی نمی شناسند.

اینجانب، میلاد مسعود حضرت زینب(س)، نماد صبر، شجاعت و استقامت و روز پرستار را به تمامی حافظان سلامت، پرستاران و منادیان انسانیت و ایمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت دارم».

224828