استاندار اردبیل:

بخش صنعت و کشاورزی اردبیل تسهیلات دریافت کردند

اکبر بهنامجو گفت: ۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک های استان به بخش صنعت و کشاورزی پرداخت شد

به گزارش سایت خبری پرسون از اردبیل، اکبر بهنامجو در حاشیه جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی بیان کرد: در نیمه نخست امسال استان اردبیل در بخش تسهیلات به نسبت کشوری 6 درصد افزایش داشته و در این خصوص در رتبه 11 قرار گرفته است.

وی بیان کرد: جذب این میزان تسهیلات و سرمایه گذاران متقاضی نوید خوبی است که سرمایه گذاران به فکر استان هستند و تولید و اشتغال را رونق می دهند.

استاندار اردبیل با اشاره به هدف گذاری انجام گرفته برای فعال‌سازی واحدهای راکد در استان گفت: از ۷۵ واحد هدف گذاری شده در بخش صنعت،۴۶ واحد فعال شده و بزرگترین واحد نساجی استان از جمله این واحدها است که در حال بازسازی بوده و در دهه فجر فاز اول آن بهره برداری می‌شود.

بهنامجو اظهار کرد: از ۶۸ واحد راکد هدف گذاری شده در بخش کشاورزی نیز، ۴۸ واحد فعال شده و تا پایان سال تلاش می شود واحدهای باقی مانده نیز فعال شود.


بیشتر بخوانید؛

اختصاص 16080 میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان ارسنجان


وی گفت: واحدهای تولیدی و بانک‌ها به اجماع خوبی برای استفاده از تسهیلات دست یافته‌اند و در همین راستا علاوه بر تسهیلات موظفی منابع جدیدی جذب و در خدمت تولید استان قرار می‌گیرد.

استاندار اردبیل با اشاره به روند فعال‌سازی واحدهای راکد در شهرک‌های صنعتی استان افزود: شهرک‌های صنعتی در حال احیا هستند و سرمایه گذاران واحدهای نیمه فعال یا در حال تکمیل واحدهای خود هستند و یا این واحدها را به سرمایه‌گذار دیگری واگذار می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

224724

مطالب مرتبط