مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت:

جابه جایی ۱.۵ میلیون تن کالا در استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: در هشت ماهه نخست امسال، یک میلیون و ۵۰۰ تن کالا در استان ایلام جابجا شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، نورالله دلخواه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: در هشت ماه نخست امسال ، یک و نیم میلیون کالا در سطح این استان جابجا شده است.

وی اظهار کرد: این میزان کالای جابجا شده توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

دلخواه عنوان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ابلاغی، ایلام همچون سایر استان‌های کشور با کاهش ۷۰ درصدی تردد مسافر همراه بود و این امر مهم سبب خسارت چشمگیری به بخش ناوگان حمل و نقل شده است.

وی ادامه داد: سه هزار و ۴۸۶ نفر معادل ۸۳ درصد از فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام تسهیلات کرونا شامل ۶ و ۱۲ میلیون تومانی را دریافت کرده‌اند.

هشت نقطه حادثه خیز در ایلام حذف شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: به منظور رفع و اصلاح نقاط حادثه خیز در استان ایلام، ۲۴ نقطه حادثه خیز ابلاغی در مدت پنج سال رفع خواهد شد و تاکنون نیز هشت نقطه از این نقاط حادثه خیز در استان ایلام حذف و اصلاح شده است.


بیشتر بخوانید؛

ثبت نام ۲۵ فعال صنایع دستی ایلام در نمایشگاه ملی مجازی


وی در ادامه از آغاز طرح راهداری زمستانی جاده‌ای استان از ۲۲ آذر ماه خبر داد و گفت: این طرح با ۳۲ گروه عملیاتی از عوامل به همراه تجهیزات و ماشین آلات به صورت شبانه روزی در جاده‌های ارتباطی این استان آماده ارائه خدمات هستند.

دلخواه بیان کرد: ایلام همزمان با سایر استان‌های کشور کار هوشمند سازی جاده‌ها را به صورت آنلاین و بدون حضور فیزیکی و توسعه دوربین‌های تردد شمار نظارتی و ثبت تخلفات را در دستور کار قرار داده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

224710