مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری:

نحوه ثبت نام و پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری اعلام شد

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از نحوه ثبت نام و پرداخت وام ازدواج به فرزندان بازنشسته کشوری خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون، محمود مرتضایی فرد مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، درباره آخرین اخبار از وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری، اظهار کرد: وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان کشوری در دو مرحله برای فرزندان آن ها درنظر گرفته شد.

مرتضایی فرد با اشاره به اینکه در مرحله اول به هزار نفر از فرزندان بازنشستگان کشوری وام ازدواج ۲۰ میلیون تومانی داده شد، افزود: در مرحله دوم که ثبت نام آغاز شد مجدد برای هزار نفر از فرزندان بازنشستگان کشوری وام ۲۵ میلیون تومانی کمک هزینه ازدواج در نظر گرفته شد که این احتمال وجود دارد که هفته بعد وام این افراد واریز شود.

وی درباره نحوه ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری، گفت: ثبت نام وام از طریق سایت بوده و این وام براساس اولویت بندی که بین بازنشستگان صورت می‌گیرد اختصاص پیدا می‌کند و بازنشستگانی که دریافتی کمتری نسبت به سایر بازنشستگان دارند در اولویت قرار دارند.


بیشتر بخوانید؛

جزئیات تسهیلات رفاهی بازنشستگان کشوری


مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: می‌خواهیم هر فصل این تسهیلات را برای فرزندان بازنشستگان کشوری در نظر بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه به نوه بازنشستگان کشوری وام ازدواج تعلق می‌گیرد، بیان کرد: به افرادی که تحت تکفل پدر بزرگشان از لحاظ قانونی باشند این وام اختصاص پیدا می‌کند و با داشتن مدارک لازم که نشان فرد تحت تکفل پدر بزرگ بازنشسته خود است می‌توانند برای دریافت وام ازدواج اقدام کنند.

مرتضایی فرد درباره آخرین وضعیت وام لوازم خانگی به بازنشستگان کشوری، بیان کرد: یکی از طرح‌هایی که بازنشستگان استقبال خوبی از آن داشتند اعطای وام لوازم خانگی بود که طی تفاهم با «گروه صنعتی انتخاب» این وام به بازنشستگان اختصاص یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

224703