آغاز بهره برداری از طرح‌های عمرانی شهرداری‌ها با حضور رئیس جمهور

مراسم بهره برداری از ۹۹ طرح حمل و نقل و عمران شهری شهرداری‌های سراسر کشور دقایقی پیش با حضور رئیس جمهور و بصورت تصویری در مجموعه حافظیه تهران آغاز شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، در ابتدای این مراسم وزیر کشور، شهردار تهران و شهرداران و مسئولان شهری مشهد مقدس، تبریز، ابهر و نوشهر گزارشی از برنامه‌ها و طرح‌های شهرداری‌ها ارائه می‌کنند و پس از پاسخ به سئوالات رئیس جمهور، بهره برداری از این طرح‌ها بصورت تصویری آغاز می‌شود.

از ۹۹ طرح عمران شهری شهرداری ها؛ ۱۲ طرح در پنج استان تهران، مازندران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و زنجان به عنوان نمونه به بهره برداری می‌رسد.

حسن روحانی هم در پایان این مراسم سخنرانی می‌کند.


بیشتربخوانید:

واکنش عضو هیات رییسه به سخنان روحانی: لوایح تان به درد مردم نمی خورد


ایستگاه متروی برج میلاد و امیر کبیر تهران، پایانه زیر سطحی مجد و طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری مشهد مقدس، ۵۰ دستگاه واگن متروی تولیدی در ابهر برای متروی تبریز، اصفهان و شیراز، ایستگاه‌های ۹، ۱۶، ۱۷ و ۱۸ متروی تبریز و نیروگاه ۲۰۰ تنی زباله سوز نوشهر از جمله طرح‌هایی است که امروز با دستور رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد.

این طرح‌ها با سرمایه گذاری ۷ هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان تکمیل شده و برای دو هزار و چهارصدو چهل و هفت نفر اشتغال ایجاد کرده است.

224594