سرپرست اداره صنعت و معدن بهارستان مطرح کرد:

جایگاه های سوخت شهرستان زیر ذره بین بازرسان کمیته سوخت

سرپرست اداره صنعت و معدن شهرستان بهارستان از نظارت مستمر بر جایگاه های سوخت فعال در شهرستان به طور مستمر خبرداد و گفت بازرسان نازل های سوخت را مورد بررسی و آزمون قرار می دهند.

به گزارش سایت خبری پرسون از بهارستان، سیدعلی اکبر حسینی سرپرست اداره صنعت و معدن شهرستان بهارستان با تایید خبر فوق افزود: صبح امروز بازرسان کمیته سوخت شهرستان از جایگاه های عرضه سوخت شهرستان بازدید کردند.

این بازدید که از ۴ جایگاه عرضه سوخت بازدید شد، نمایندگان اداره صمت، شرکت پخش فراورده های نفتی استان و شهرستان با محوریت نماینده فرمانداری از نظر کیفی و کمی جایگاه ها را مورد پایش قرار دادند.


بیشتر بخوانید؛

نازل های ۳۱۷ جایگاه سوخت استان تهران زیر ذره بین استاندارد است


وی افزود: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده در طول سال جاری، نازل‌های سوخت پمپ بنزین‌ها هیچگونه ایرادی ندارند و از استاندارد لازم برخوردارند.

حسینی با اشاره به اینکه فروش بنزین در تمامی جایگاه‌های سوخت در بهارستان زیر ذره بین قرار دارد، افزود: در این راستا تخلفات مربوط به کم فروشی جایگاه‌های سوخت در صورت مشاهده به شرکت نفت گزارش داده می‌شود.

سرپرست اداره صنعت و معدن شهرستان بهارستان در پایان تاکید کرد: در صورت مشاهده تخلف در جایگاه‌های سوخت علیه دستگاه متولی به دلیل کوتاهی در مأموریت محوله گزارش تنظیم می‌شود.

محمد مهدیزاده_ استان تهران

224577