عادل فردوسی‌پور با یک مستند ورزشی در جشنواره

ستاره تلویزیون در «سینماحقیقت»

مستند «رویاهای خالکوبی شده» که در بخش ملی چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت نمایش داده می‌شود با همراهی عادل فردوسی‌پور ساخته شده است.

به گزارش پرسون، جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» یکی از مهمترین رویدادهای سینمایی کشور است، همواره آثاری در این جشنواره وجود دارند که پرخبر می شوند و صف‌های طولانی برای تماشای آنها تشکیل می شود. امسال در غیبت اکران فیزیکی، مهمترین اتفاق‌های جشنواره را می شود از طریق پلتفرم ها دنبال کرد.
«هاشور» به عنوان خانه چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت» محل عرضه آثار برای سینمادوستان است و البته بخش دیگری از رویدادها و مراسم آنلاین این دوره و تعدادی از فیلم ها را در پلتفرم های تیوا، نماوا و فیلیمو می توان دنبال کرد. یکی از اتفاق‌های جالب این دوره نمایش فیلم «رویاهای خالکوبی شده» به کارگردانی مهدی گنجی و تهیه کنندگی بهزاد توکلی است.


بیشتر بخوانید؛

انتشار فراخوان شرکت در جشنواره سینماحقیقت

بازگشت عادل فردوسی پور به اجرا با برنامه‌ای شبیه «نود»

برنامه عادل فردوسی پور مجوز نگرفت


این فیلم ورزشی که درباره علاقه نوجوانان به فوتبال و تلاش خانواده‌ها برای رشد و پیشرفت آنها در زمینه فوتبال است با همراهی عادل فردوسی‌پور مجری و تهیه کننده «نود» ساخته شده است. گویا عادل، یکی از مشاوران کارگردان و تهیه کننده در تولید این فیلم بوده است. اگر چه در تیتراژ یا خبرهای رسمی، نامی از او برده نشده است. اگر جشنواره چهاردهم «سینما حقیقت» به شکل فیزیکی برگزار می شد این فیلم سانس‌های شلوغ داشت، اما باید دید در اکران آنلاین دوستداران سینما و فوتبال چقدر از تماشای این مستند استقبال خواهند کرد؟
عادل فردوسی‌پور مجری و تهیه کننده برنامه محبوب و پربیننده «نود» در کنار اجرا و گزارشگری به عنوان مترجم هم فعالیت داشته است.

224530