استوری های زشت و زننده پیشکسوتان سرخآبی های پایتخت

در حالیکه تنها سه روز به برگزاری حساس ترین رخ داد فوتبالی ایران در سال جاری باقی مانده است و برای موفقیت تیم پرسپولیس به همدلی ملی نیاز است، پیشکسوتان سرخآبی های پایتخت اقدام به انتشار استوری عجیب در فضای کرده اند.

به گزارش سایت خبری پرسون، از ته دل راضی به بازنشر این استوری‌ها نبودیم و حتی نوشتن چند خط در این زمینه را دون شان روزنامه‌نگاری می‌دانستیم اما برای این که معلمان فوتبال، مربیان، داعیه‌داران مرام و معرفت که هر وقت حرف فوتبال به میان می‌آید، ادای پهلوان‌ها را درمی‌آورند را کمی به خودشان بیاوریم، ترجیح دادیم این استوری‌ها دوباره منتشر شوند، بلکه شاگردان همین چهره‌های فوتبال (البته اگر الان شاگردی داشته باشند) به آنها بگویند لطفاً کمی خجالت بکشید. زشت است، روزگاری شما در همین زمین‌های فوتبال برای مردم بازی می‌کردید، ناسلامتی الگوی چند نفر از بچه‌های فوتبال ندیده دوره خودتان بودید. ستاره که نبودید اما کاش برای فوتبالی‌های این نسل، آموزگاران خوبی می شدید.


بیشتر بخوانید؛

جدایی از پرسپولیس به دلیل فشار لیدرها از روی سکو/ جای فردوسی پور در تلویزیون خالی است

فوتبال دنیا به مارادونا مدیون است/ امیدوارم حسرت امتیازهای از دست رفته را نخوریم


این خزعبلاتی که در قالب استوری به خورد مردم می‌دهید، آیا نکته‌ای آموزشی هم در بردارد؟ بچه ها که نباید به شما بگویند آدم بزرگ‌ها، لطفاً خجالت بکشید، زشت است این کارها...

منبع: خبرورزشی

224508

مطالب مرتبط