فرمانده انتظامی بروجرد گفت:

رشد بیکاری یعنی رشد جرم در سطح شهر

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: هر دزدی را که دستگیر می کنیم از نداری می گوید از بیکاری دردی که تا استخوان مردم نفوذ کرده است . رشد بیکاری یعنی رشد جرم در سطح شهر

سرهنگ عزت اله غلامی، فرمانده انتظامی بروجرد در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، گفت: امنیت بزرگ ترین نعمت خدا به بندگان است. باید این نعمت را بدرستی نگه داری کرد و آن را پاس داشت.

غلامی افزود: طی یک ماه گذشته کسانی که در فضای مجازی و حقیقی مشکلات امنیتی برای مردم ایجاد کرده بودند با همکاری نیروهای اطلاعاتی دستگیر و روانه زندان شدند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی که با هماهنگی مقام قضایی و با هدف پاکسازی نقاط آلوده اجرا شد ۱۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

غلامی با عنوان اینکه همچنین در اجرای این طرح پنج واحد صنفی متخلف پلمب و سه نفر از اراذل و اوباش و پنج نفر سارق دستگیر و پنج قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف و ضبط شد خبر داد و گفت: بیکاری در بروجرد به اوج رسیده و این باعث رشد جنایات و جرائم کیفری شده است و هر فردی را که دستگیر می کنیم از نداری از بیکاری دردی که تا استخوان مردم نفوذ کرده است سخن می گوید.


بیشتر بخوانید؛

اهمیت امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در زندگی بشر


فرمانده انتظامی بروجرد افزود: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی ۱۷ دستگاه خودرو و هفت دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی خاطر نشان کرد: افراد دستگیر شده در طرح ارتقا امنیت اجتماعی با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شهرستان شدند.

غلامی با اشاره به مبارزه با کالای قاچاق در شهرستان بروجرد گفتند: ماموران پلیس در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند که ضمن بررسی ۴۰۰ کیلو گرم کشمش و ۴۵۰ کیلوگرم مغز گردو فاقد مجوز کشف کردند.

مهدی بیرانوند روژمان استان لرستان

224422