سردار ظهیری فرماندهی غرب استان تهران عنوان کرد:

کشف 316 فقره پرونده سرقت و دستگیری 182 سارق

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح "آرامش یک" و مقابله با سارقان، مالخران و قاچاقچیان در شهرستان های غرب استان تهران و کشف 316 فقره انواع پرونده سرقت و دستگیری 182 سارق خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از شهریار، سردار کیوان ظهیری بیان داشت: با اجرای طرح عملیاتی "آرامش یک" با هدف مبارزه با سرقت، مقابله با سارقان، مالخران و قاچاقچیان موادمخدر در 6 شهرستان تابعه غرب استان تهران، 60 دستگاه خودرو مسروقه کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری 128 نفر خرده فروش موادمخدر در این عملیات توسط ماموران پلیس، گفت: در این راستا 108 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد.


بیشتر بخوانید؛

اجرای طرح سراسری پلیس برای امنیت و آرامش شبانه در پایتخت


سردار ظهیری با اشاره به اینکه پس از اقدامات اولیه و شناسایی سارقان، با هماهنگی مقام قضائی با اجرای 137 حکم، 182 نفر سارق دستگیر، 21 قبضه سلاح سرد و گرم کشف شد، گفت: در راستای اجرای این طرح 26 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران انتظامی کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: در این عملیات 246 خودرو و موتورسیکلت به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توقیف شدند.

سردار ظهیری در پایان با اشاره به این که اجرای طرح عملیاتی "آرامش" در غرب استان تهران به طور مستمر و جدی در حال پیگیری است، گفت: با هماهنگی های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند تا به جرایم آنها رسیدگی شود.

224374