عمویی خبر داد:

تقویت بنیه دفاعی و انتظامی کشور در دستور کار کمیسیون امنیت

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تقویت بنیه دفاعی و امنیتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نیروی انتظامی در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

به گزارش سایت خبری پرسون، ابوالفضل عمویی در تشریح جلسه عصر یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: این جلسه با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد و ضمن مرور آخرین مباحث دفاعی و انتظامی، درباره بودجه ۱۴۰۰ این دستگاه‌ها بحث و بررسی شد.

عمویی با بیان اینکه نماینده سازمان برنامه و بودجه نیز در این نشست حضور داشت، یادآور شد: بودجه این دستگاه‌ها توسط نماینده سازمان تشریح شد و همچنین سه نماینده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای عضویت در کمیسیون تلفیق مجلس انتخاب شدند.

وی ادامه داد: وحیدجلال زاده نماینده ارومیه، ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد نمایندگان منتخب کمیسیون برای حضور در کمیسیون تلفیق هستند.


بیشتر بخوانید:

شرایط ویژه ما در منطقه ایجاب می کند بودجه دفاعی تقویت شود


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این نشست تاکید شد با توجه به مباحث مطرح شده و شرایط کشور، تقویت بنیه دفاعی و امنیتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نیروی انتظامی در دستور کار کمیسیون قرار خواهد گرفت.

224125