مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت:

164 هکتار از منطقه 7 اصفهان بافت فرسوده است

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: منطقه 7 شهرداری اصفهان دارای 164 هکتار  بافت فرسوده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، شاطوری در افتتاحیه پروژه های خدماتی – عمرانی منطقه هفت شهر اصفهان که به صورت غیرحضوری و در صحن شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: 283 هکتار مساحت فضای سبز در این منطقه داریم منطقه که سرانه هر ساکن این منطقه 15 مترمربع است که شوری و کمبود آب برای فضای سبز مشکل پیش رو این منطقه است .

وی بیان داشت: در همین راستا به منظور حل مشکل به سمت احداث مخازن فضای سبز، ایستگاه پمپاژ و انتقال پساب حبیب آباد می رفتیم که در این راستا سه مخزن هفت هزار و 500 مترمکعبی در منطقه احداث کردیم.
مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان با بیان اینکه خط کلکتور شمال - جنوب منطقه را احداث کردیم و هم اکنون در حال احداث تصفیه خانه جنب این محل هستیم، گفت: با بهره برداری از این موضوع شاهد انقلابی در فضای سبز شمال اصفهان خواهیم بود.
شاطوری بیان کرد: این پروژه یکی از اقدامات زیربنایی و اصولی در شمال شهر اصفهان است که می تواند فضای سبز شمال اصفهان را دگرگون کند.
وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات منطقه ترافیک محور چمران است، تصریح کرد: از چند سال قبل چندین مشکل در این محور وجود داشت که دسترسی خیابان های شمال و جنوب، امنیت کم عابر پیاده و رانندگان خودرو از مهمترین مشکلات این بخش از رینگ سوم ترافیکی شهر است.


بیشتر بخوانید؛

تحقق 98درصدی برنامه تجهیزمنابع بانک کشاورزی درسال1399



مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: به همین سبب باید برای این بخش که حدود سه کیلومتر رینگ ترافیکی شهر اصفهان حدفاصل لاله تا چمران است، فکر اساسی شود. به همین دلیل پیشنهاداتی ارائه و در شورای سیاست گذاری هم مطرح و گزینه های متعدد بررسی شد. البته تاکنون این مشکل به سرانجام تصمیم گیری نرسیده است.
وی افزود: روزانه تصادفات وحشتناکی در این قسمت داریم و با توجه به استفاده شهری از این بخش رینگ، می طلبد شهرداری و شورا با جدیت بیشتری به این مشکل بپردازند که البته یکی از دلایل نپرداختن به این مشکل ترافیک بالای این نقطه است.
شاطوری گفت: مشکلات جاری دیگر منطقه، خیابان سازی در سطح منطقه بود چراکه براساس طرح تفصیلی خیابان های متعدد باید ساخته می شد اما نیاز به آزادسازی داشت، از سوی دیگر با توجه به تورم نباید فرصت را از دست می دادیم و باید زودتر املاک را آزادسازی می کردیم.
وی در مورد خیابان ها و پیاده روهای احداث شده در منطقه هفت نیز اظهار کرد: بازسازی بلوار پرستار، ساماندهی بلوار زیتون، احداث پل عابر روی مادی برازنده، بازسازی کلی خیابان ها و مادی ایمان، ساخت پل های سواره رو روی مادی ایمان، احداث خیابان آل یاسین، احداث خیابان یکتا، احداث مسیر دوچرخه خیابان کاوه، پیاده روسازی خیابان کاوه تا گلستان، پیاده روسازی خیابان مدرس و بازسازی خیابان گلستان طی دوره اخیر در منطقه صورت گرفت.

224096

مطالب مرتبط