مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:

آغاز ثبت نام نخستین جشنواره بانوی پرافتخار الوند

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان از آغاز ثبت نام نخستین جشنواره بانوی پر افتخار الوند خبر داد و گفت : در این جشنواره بانوان شاخص و موفق استان شناسایی می شوند.

حمید سیفی مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در گفتگو با سایت خبری پرسون اظهار کرد: نخستین جشنواره بانوی پرافتخار الوند به سفارش امور بانوان استانداری همدان برگزار می شود.

سیفی افزود: هدف از اجرای این برنامه شناسایی و انتخاب بانوان فعال، موفق و شاخص استان است.

وی ادامه داد: در این جشنواره از همه روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان درخواست داریم که زنان موفق را در مناطق شهری و روستایی به این جشنواره دعوت کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: بانوان ورزشکار، مربی، داور و موسسین باشگاه های خصوصی واجد شرایط شرکت در این جشنواره هستند.


بیشتر بخوانید؛

آیین پایانی جشنواره تئاتر در همدان برگزار شد


وی با اشاره به اینکه پوستر جشنواره طراحی شده و بزودی به ادارات و دستگاه های ذیربط ارسال می شود خاطرنشان کرد: سایت ثبت نام بانوان در این جشنواره http//78392077/woman/Regester.aspx است که پس از ثبت نام به هر بانو یک کد رهگیری ارسال می شود.

سیفی در خصوص تاریخ ثبت نام این جشنواره نیز بیان کرد: جشنواره بانوی پرافتخار الوند از ۱۸ تا ۳۰ آذرماه در زمینه بانوان کارآفرین، شاغل در دستگاه های اجرایی، فعال در زمینه فرهنگی، هنری، دینی و اقتصادی و اجتماعی، سلامت و بهداشت، علمی و پژوهشی این جشنواره را برگزار می کند.

منیژه فرهانپور_ استان همدان

224045

مطالب مرتبط

نظرات شما ( 1 نظر )

اعظم دکامی |
چهارشنبه 26 آذر 139901:06
بسیار عالیه