آیین پایانی جشنواره تئاتر استان همدان برگزار شد

نتایج سی‌ودومین جشنواره تئاتر استان همدان در آیین پایانی این جشنواره، بیستم آذر ماه ساعت یازده به صورت مجازی برگزار شد. این جشنواره با هشت نامزد از همدان و شهرستان های ملایر،‌ تویسرکان،‌ اسدآباد و بهار برگزار شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، آرای هیئت داوران، در بخش کارگردانی رتبه‌ نخست، تندیس جشنواره و جایزه‌ نقدی به سجاد طهماسبی کارگردان نمایش "نتایج سرگیجه" از تویسرکان اهدا شد. رتبه‌ دوم لوح تقدیر و جایزه نقدی به محمود غفاری و ابراهیم یمین اسماعیلی کارگردانان نمایش "کافه سایه" از بهار تعلق گرفت و رتبه‌ی سوم لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی به طور مشترک به سعید باغبانی و فرزاد لباسی کارگردانان نمایش "ملی" و "کاش چشم نمی‌دید" اهدا شد.

در بخش بازیگری زن، رتبه‌ نخست به تندیس جشنواره و جایزه‌ نقدی به شیما شادمانی بازیگر نمایش "ملی" از همدان تعلق گرفت. رتبه‌ دوم نیز هدیه‌ نقدی به طور مشترک به پگاه معصومی بازیگر نمایش "کاش چشم‌ نمی‌دید" از همدان و فاطمه بیات بازیگر نمایش "نتایج‌ سرگیجه" از تویسرکان اهدا شد و رتبه‌ سوم لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی به محیا جباری بازیگر نمایش "رویای عقیم" از ملایر و فاطمه معزی بازیگر نمایش "کافه تریا" از همدان اهدا شد.

در بخش بازیگری مرد،‌ هیئت داوران رتبه‌ نخست را‌ با اهدای تندیس جشنواره و جایزه‌ نقدی به احسان آزادجو بازیگر نمایش "کافه سایه" از بهار تعلق گرفت. رتبه‌ دوم لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی به طور مشترک به شهرام صمدی‌نیا بازیگر نمایش "ملی" از همدان و محمود غفاری بازیگر نمایش "کافه سایه" از بهار تعلق گرفت. رتبه‌ سوم نیز لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی به طور مشترک به سجاد طهماسبی بازیگر‌ نمایش "نتایج‌ سرگیجه" از تویسرکان و امیرحسین فاطمی بازیگر نمایش "کافه تریا" از همدان اهدا شد.

در بخش نمایش‌نامه، رتبه‌ نخست تندیس جشنواره و جایزه‌ نقدی به سجاد طهماسبی نویسنده‌ نمایشنامه‌ی‌ نتایج سرگیجه از تویسرکان اهدا شد. رتبه‌ دوم نیز لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی به فرهاد لباسی نویسنده‌ نمایشنامه‌ "کافه تریا" از همدان تعلق گرفت.

در بخش آرای تماشاگران، لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی به نمایش "کافه سایه" از محمود غفاری از همدان اهدا شد.

هیئت داوران سی‌ودومین جشنواره تئاتر استان همدان متشکل از سید محمدجواد کبودراهنگی، عباس شیخ‌ بابایی، کیانوش بهروزپور، محمد قاسمی، و حسین صفی است که نمایش‌های نتایج سرگیجه از تویسرکان و کافه سایه از بهار را برای معرفی به دبیرخانه‌ سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر‌ معرفی کردند.

223829