تیم‌های برتر سه رقابت‌ هندبال مردان کشور مشخص شدند

تیم‌های سپاهان اصفهان، فراز بام خائیز دهدشت و مس کرمان مقابل حریفان خود در مرحله نخست دور برگشت رقابت‌های هندبال مردان کشور در شیراز به برتری رسیدند.

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، مرحله نخست از دور برگشت رقابت های هندبال مردان کشور در گروه دوم در شیراز برگزار شد و طی آن تیم های سپاهان اصفهان، فراز بام خائیز دهدشت و مس کرمان مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.

در نخستین بازی شامگاه پنجشنبه این رقابت ها که در سالن پوریای ولی شهر صدرا شیراز برگزار شد، تیم سپاهان اصفهان با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ از سد تیم زغال سنگ طبس گذشت.


بیشتر بخوانید:

کاپیتان تیم ملی والیبال کشور راهی چین شد


همچنین در دومین دیدار، تیم های فراز بام خائیز دهدشت به مصاف تیم کیمیا کاشت کردستان رفت که در این دیدار دهدشتی ها با نتیجه ۲۶ بر ۱۶ به برتری دست یافتند.

در این دیدار یکی از بازیکنان تیم کردستان در دقیقه ۲۳ بازی به دلیل پرتاب پنالتی به صورت دروازه‌بان دهدشت از بازی اخراج شد.

همچنین در آخرین دیدار برگزار شده امشب تیم مس کرمان به مصاف هوانیروز اصفهان رفت که در پایان تیم مس با نتیجه ۲۳ بر ۱۳ حریف خود را مغلوب کرد.

روز سوم این رقابت ها، بیست و یکم آذرماه با انجام دیدار های گروه اول دنبال می شود.

در گروه یک این رقابت ها تیم های تارگان دشتستان بوشهر، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، پرسپولیس بهبهان، نفت و گاز گچساران، ذوب آهن اصفهان و پاس ناجا قم شرکت دارند.

همچنین فرازبام خائیز دهدشت یاسوج، کیمیا کاشت کردستان، زغال سنگ طبس، فولاد سپاهان اصفهان، پرواز هوانیروز اصفهان و مس کرمان هم تشکیل دهنده تیم های گروه دوم هستند.

این رقابت ها تا بیست و چهارم آذرماه در سالن پوریای ولی شهر صدرا بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس

223803