رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:

با جدیت پیگیر زورگیری از بانوی کرمانشاهی هستیم

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به انتشار ویدئو زورگیری از یک بانوی کرمانشاهی در فضای مجازی عنوان کرد: مردم اطمینان خاطر پیدا کنند که این موضوع را با حساسیت پیگیری می کنیم و بزودی هم نتیجه این پیگیری ها را به اطلاع مردم خواهد رسید.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در نشست خبری که روز چهارشنبه در سالن جلسات دادگستری کل استان برگزار شد، در خصوص کلیپ اخیری که در فضای مجازی منتشر شده که در آن زنی با وضعیت پوشش نامناسب در تکیه معاون الملک کرمانشاه از بناهای تاریخی مذهبی اقدام به تبلیغ و مدلینگ می‌کند. و همچنین استفاده یک واحد صنفی پوشاک در کرمانشاه از مانکن های زنده خانم منتشر شد گفت: این اقدام موجب ناراحتی مردم و روحانیون شد که دستگاه قضایی در این رابطه پرونه ای تشکیل داد و در حال پیگیری این پرونده هستیم.

توسلی زاده با عنوان اینکه هنوز تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد افزود: تعدادی از عوامل تهیه و توزیع کلیپ های خلاف شرع، ناپسند و هنجارشکنانه دستگیر شده اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: در تحقیقاتی که در این موضوع انجام داده ایم برخی از بانوانی که در این کلیپ ها بوده اند نسبت به غیر قانونی بودن اقدامشان اطلاع نداشته اند.

وی افزود: به خانواده های آنها این آرامش خاطر را می دهیم که به دنبال عوامل اصلی که با این اقدام سوء نیت‌هایی داشته اند، هستیم.

توسلی زاده ضمن تاکید برخانواده ها برای نظارت بیشتر بر فرزندان خود خطاب به مردم گفت: انتظار داریم این تجمعات بیش از این ادامه پیدا نکند زیرا دستگاه قضایی خود را موظف به پیگیری جدی این موضوع می داند.


بیشتر بخوانید؛

اجرای چالش دیگر از حرکات موزون در تکیه حسینی معاون الملک کرمانشاه


رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در خصوص تخلف واحد صنفی در استاده از مانکن زنده اظهار داشت: این واحد صنفی پلمپ شد؛ البته به خوبی می دانیم صنوف متدین در کرمانشاه که همواره پای انقلاب خود بوده و ایستاده اند افزود: اما با این موضوع هم بصورت جدی برخورد خواهیم کرد.

توسلی زاده در بخش دیگری با اشاره به انتشار ویدئو زورگیری از یک بانوی کرمانشاهی در فضای مجازی عنوان کرد: مردم اطمینان خاطر پیدا کنند که این موضوع را با حساسیت پیگیری می کنیم و بزودی هم نتیجه این پیگیری ها را به اطلاع مردم خواهد رسید.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اعلام اینکه پس از شیوع کرونا آمار جرائم خرد در کرمانشاه افزایش پیدا کرده، تشربح کرد: تاکنون ستاد کنترل مجرمین حرفه ای و اخیرا هم ستاد جرائم خاص را در استان راه اندازی کرده ایم و باتوجه به اتفاق اخیر رخ داده هم در تلاشیم تا در رابطه با جرائم خرد هم ستادی تشکیل دهیم.

رئیس کل دادگستری استان گفت: البته پس از انتشار این ویدئو، فیلم مشابه دیگری هم در فضای مجازی پخش شد که آن را مربوط به کرمانشاه می دانستند که اینگونه نبود، لذا تاکید می کنیم که نباید چنین التهاباتی در استان ایجاد شود و به گونه ای نشان دهیم که در کرمانشاه امنیت وجود ندارد.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

223592