سلیمی:

دولت بجای ساماندهی قیمت کالاهای اساسی دیگران را مقصر جلوه می دهد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کردک که دولت در اجرای قوانین بهانه تراشی می کند و به جای ساماندهی به قیمت کالاهای اساسی دیگران را مقصر جلوه می دهد.

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا سلیمی، با اشاره به عدم اجرای قوانین از سوی دولت از جمله عدم ابلاغ قوانین به دستگاه های اجرایی گفت: در دو قانون تامین کالاهای اساسی و رفع تحریم ها شاهد عدم استنکاف دولت به قانون بودیم به نحوی که رئیس جمهور در زمان مقرر نسبت به ابلاغ قوانین اقدام نکرد و در نهایت از سوی رئیس مجلس اجرای قوانین به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت در قانون تامین کالاهای اساسی می گفت پول ندارد اما به یکباره از اختصاص اعتبار میلیونی برای توزیع یارانه در بین مردم خبر داد، انگار ناگهان گنجی پیدا کردند. به نظر می رسد دولتی ها به دنبال لجبازی با مجلس هستند.


بیشتر بخوانید:

چگونه حمایت معیشتی در غائله بنزینی اعانه نبود اما تامین کالاهای اساسی اعانه است؟


وی بیان کرد: در جریان قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها اول گفتند مجلس نباید ورود کند، بعد گفتند نظر شورای عالی امنیت ملی گرفته نشده است، سپس گله کردند نماینده وزارت خارجه در جلسه کمیسیون نبوده است، رفتار دولت مصداق بارز این است که هر روز بهانه ای تازه می گیرند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولتی ها از لاک خود بیرون بیایند و به جای بهانه جویی قیمت مرغ و تخم مرغ را ساماندهی کنند و مشکلات را به گردن مجلس، دولت گذشته یا دولت ترامپ نیاندازند. آنها فراموش کردند که قوه مجریه اند و اجرای امور و قوانین با آنها است.

223572