سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ایلام:

انبار احتکار مواد غذایی در ایلام کشف شد

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ایلام از کشف انبار احتکار مواد خوراکی به ارزش یک میلیارد ریال در شهر ایلام و با همکاری و اقدام مشترک اداره صمت استان خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، سرهنگ مهدی کیانی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ایلام گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالای اساسی و مورد نیاز مردم در یکی از انبار‌های سطح شهر ایلام، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با هماهنگی اداره کل تعزیرات حکومتی استان ، تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان با همراهی بازرسان اداره صمت در راستای بررسی موضوع به محل انبار احتکار مواد غذایی اعزام شدند.

کیانی با بیان اینکه در بازرسی به عمل آمده از انبار مذکور ، ۵ تن مواد خوراکی کشف شد، ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی این محموله کشف شده یک میلیارد ریال برآورد شده است.

وی مطرح کرد: انبار محل نگهداری کالا‌های مکشوفه در سامانه جامع انبار‌های سازمان صمت ثبت نشده و در این راستا یک متهم با تشکیل پرونده، جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ایلام بیان کرد: از مردم خواستاریم چنانچه با احتکار کالای اساسی یا هرگونه فعالیت غیر قانونی اخلالگران نظم اقتصادی در این برهه از وضعیت معیشت مردم مواجه شدند بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

223413