به گزارش سایت خبری پرسون، در این نشست تخصصی که روز یکشنبه شانزدهم آذرماه و به منظور بررسی و تحلیل نظرات مخاطبین، در دفتر این مدیریت برگزار شد، ضمن دعوت از یکی از مشتریان صاحب نظر در حوزه طراحی وب و موبایل که از درگاه صفحه اینستاگرام بانک، اقدام به ارسال نظر کارشناسی کرده بود، جنبه های UI و UX همراه بانک پارسیان من، مورد ارزیابی قرار گرفته و طراحان این محصول ضمن آگاهی بیشتر از بازخوردها و تجربه های مشتریان و تشریح نکات فنی برای مخاطبین، برای بهبود و بروزرسانی نسخه های بعدی بر اساس نیاز مخاطب برنامه ریزی کردند. در خاتمه نیز، با اهدای هدیه از حسن توجه مشتری تقدیر شد.
گفتنی است، بانک پارسیان به پشتوانه اعتماد و همراهی ارزشمند مخاطبین خود، همواره تلاش کرده تا با نوآوری در کسب و کار و ارائه روزآمدترین و بهترین راه حل ها، با تکیه بر نیروی انسانی متعهد و متخصص و همچنین به کارگیری فن آوری روز درسطح استانداردهای جهانی، نبض نوآوری در کسب و کار و ارزش آفرینی حداکثری برای مخاطبین خود را به دست گیرد. در این راستا، یکی از اولویت های مهم راهبردی بانک، دریافت نظرات و بازخوردهای مشتریان از کانل های شعب، مرکز ارتباط با مشتریان، تارنما و شبکه های اجتماعی بانک است.این نظرات پس از دریافت، دسته بندی و ارسال برای واحدهای متولی، در کارگروه های تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفته و در راستای بهبود مستمر محصولات و خدمات بانک، بر اساس آنها برنامه ریزی شده و در نهایت برای دست یابی به رضایت مشتری، به عنوان محرکه ارزشمند کسب و کار و مبنای نوآوری در بازار اقدام خواهد شد.