مأمور قلابی در مهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان "مهر" در استان فارس از دستگیری فرد مامورنمایی که چند اقلام لوازم خانگی به مبلغ 600 میلیون ریال از یک شهروند اخاذی کرده بود خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از سایت پلیس فارس، سرهنگ «عظیم‌اله کرمی» در این باره گفت: یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس آگاهی اعلام می‌کند که فردی خود را مأمور نیروی انتظامی معرفی و چند اقلام لوازم خانگی از وی اخاذی و متواری شده است.

کرمی خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، فرد مورد نظر در یکی از محله‌های "مهر" شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.


بیشتر بخوانید:

بیش از یک تن هروئین در شیراز کشف شد


کرمی با بیان اینکه پس از بازجویی های پلیسی، متهم به جرم ارتکابی و همچنین 2 فقره اخاذی دیگر اعتراف کرد، گفت: در استعلامات اولیه، 25 فقره سابقه کیفری از جمله توهین، سرقت موتورسیکلت، قدرت نمایی با اسلحه، اخاذی و... به چشم می‌خورد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهر با اشاره به اینکه متهم تحویل مراجع قضائی شد، گفت: از آنجا که ارتکاب اینگونه جرایم ممکن است در اعتماد عمومی و جلب مشارکت مردمی در ایجاد امنیت پایدار اثر سوء داشته باشد، ‌برخورد با این افراد مجرم در دستور کار پلیس قرار دارد.

223259

مطالب مرتبط