رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی عنوان کرد:

انفجار گاز در سنندج/ اعضای خانواده در منزل حبس شدند

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: نشست گاز شهری در یکی از منازل سطح شهر سنندج باعث انفجار گاز گردید.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، سهیل وزیری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج امروز با تایید این خبر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: صبح امروز یکی از ساکنان شهرک فرهنگیان شهر سنندج با شماره 125 این سازمان تماس گرفت و از انفجار گاز در یک خانه مسکونی خبر داد.

وزیری در ادامه سخنان خود تاکید کرد: با اطلاع رسانی مردم نیروهای آتش نشانی سنندج در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل حادثه که در شهرک «فرهنگیان» این شهر واقع شده بود، رسانند.


بیشتر بخوانید:

انفجار گاز در سقز/ 5 مصدوم به بیمارستان منتقل شدند

منشا صدای «انفجار» در سنندج تخلیه گاز پتروشیمی بود


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: علت بروز این حادثه نشست لوله گاز و متعاقب آن انفجار گاز بود که این انفجار ضمن تخریب بخش اعظمی از منزل مسکونی، باعث حبس شدن اعضای خانواده در یکی از اتاق های این خانه شده بود.

این مقام مسئول افزود: خوشبختانه نیروی های آتش نشانی سنندج با استفاده از امکانانت توانستند اعضای حبس شده در منزل مذکور را خارج کنند.

وزیری در پایان سخنان خود گفت: در فصل زمستان و پاییز و حتی بهار حوادث براثر انفجار گاز، گازگرفتنی و... در سطح کشور بسیار بالا می رود، لذا از شهروندان درخواست داریم که در این موارد نهایت دقت و توجه را داشته باشند.

آیین مهر ـ استان کردستان

223246