پخش جهانی فیلم‌تئاتر «من ترامپ نیستم!»

گریم جالب «رضا فیاضی» در نقش ترامپ

پخش فیلم‌تئاتر «من ترامپ نیستم!» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رضا خرّم در ویدیو پرایم آمازون به تازگی آغاز شد.

به گزارش پرسون، پخش فیلم‌تئاتر «من ترامپ نیستم!»، ابتدا در انگلیس و آمریکا آغاز شد و به تدریج در کشورهای دیگر صورت خواهد گرفت. این فیلم‌تئاتر که در ژانر کمدی سیاه توسط علی محمدرحیمی نوشته شده و بهزاد صدیقی آن را دراماتورژی کرده، اولین فیلم‌تئاتر ایرانی است که به زبان انگلیسی تولید و پخش جهانی شده است.

به گفته کارگردان ابتدا قرار بود این نمایش به صورت زنده در کشورهای اروپایی و آمریکا با عوامل خارجی چندین اجرا داشته باشد. اما با گسترش بیماری کرونا در جهان، در نهایت قرار شد به صورت فیلم‌تئاتر تولید شود. در این اثر رضا فیاضی، هنرپیشه‌ پیش‌کسوت نقش ترامپ را بازی کرده و هنرپیشگان با سابقه‌ حوزه‌ تئاتر از جمله سیروس کهوری نژاد، سروش طاهری، وحید آقاپور و شهروز دل‌افکار دیگر نقش‌ها را ایفا کرده‌اند.

با توجه به زبان اصلی فیلم که انگلیسی است، در آینده‌ نزدیک توسط بازیگران به فارسی دوبله و برای پخش از یکی از پلت‌فرم‌های داخلی آماده خواهد شد. تصویربرداری این فیلم‌تئاتر که بر عهده‌ی آرش خلاق‌دوست بوده، در سکوت خبری در مهرماه به پایان رسید. طراحی صحنه و لباس این اثر بر عهده‌ی مرجان گلزار و طراحی گریم آن به عهده‌ ماریا حاجیها بوده است.

داستان فیلم‌تئاتر من ترامپ نیستم! درباره‌ شخصیت ترامپ، رئیس جمهور آمریکاست که در آستانه‌ انتخابات ریاست جمهوری۲۰۲۰ کشورش در رقابت با جو بایدن فشار بسیاری را تحمل می‌کند. او برای رهایی از این فشار روحی به هم‌راه یک شیشه‌ مشروب، به سونای خشک خود در برج ترامپ پناه می‌برد. هیچ‌کس باور نمی‌کند که او مشروب بنوشد اما...

علاقه‌مندان برای تماشای فیلم‌تئاتر من ترامپ نیستم! در آمریکا و انگلیس می‌توانند به نشانی زیر مراجعه کنند:

https:www.amazon.com/gp/video/detail/B08NXV3DF4/=atv_wp_r_dp_ci_st

223098

مطالب مرتبط